era-przedluzenie umowy

Data: 2010-06-26 23:05:55
Autor: niusy.pl
era-przedluzenie umowy

Użytkownik " Aga" <agusia77.1.WYTNIJ@gazeta.pl>

witam konczy mi sie umowa w Erze,jestem klientka od wielu lat,mam 2
numery,naprawde spore rachunki co miesiac i dostalam ciekawa
propozycje:)Otrzymam 10 minut dodatkowych przy zakupie z telefonem za 250zl
tylko Pani podkreslala wielokrotnie tylko 150,gdzie na allegro np spokojnie za
350 moge kupic taki sam model telefonu oczywiscie nowka:)No i umowa 2 lata,po
prostu brak slow.Slyszalam ze Orange teraz stara sie o klienta,promocje
itp,nie mialam zbytnio czasu by przejrzec info zastanawialam sie nad Play,moze
jakies sugestie?Pozdrawiam A.

Po co Ci nowy telefon ?

Data: 2010-06-26 21:31:38
Autor:
era-przedluzenie umowy
Nowy poniewaz stary tzn Nokia 6300 zaczyna sie psuć,dlatego chciałabym opcję z
telefonem:)Pozdrawiam

--

era-przedluzenie umowy