Data: 2010-06-27 09:04:25 | |
Autor: Akarm | |
era-przedluzenie umowy | |
Aga napisał:
po prostu brak slow. Święta racja! Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku. -- Akarm http://www.bykom-stop.avx.pl |
|
Data: 2010-06-27 10:22:59 | |
Autor: uwaga_NAIP | |
era-przedluzenie umowy | |
Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku. to troll co nawet po Polsku nie umie pisać. jk |
|
Data: 2010-06-27 13:51:54 | |
Autor: | |
era-przedluzenie umowy | |
uwaga_NAIP <marta.serdewsi@yahoo.com> napisał(a):
> Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku. hmm po polsku jak juz a nie po Polsku przedmowco:)A poza tym to się czepiacie spojrzcie jak piszą inni ja chciałam opisac calą sytuację ale trzeba przyznac ze nie warto,ehh.. -- |
|
Data: 2010-07-01 18:35:00 | |
Autor: Jarek Ossowski | |
era-przedluzenie umowy | |
Użytkownik <agusia77.1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i07l1q$spo$1inews.gazeta.pl...
hmm po polsku jak juz a nie po Polsku przedmowco:)A poza tym to się czepiacie Z tego co napisałaś nie wynika absolutnie nic. Jaki wcześniej miałaś abonament, z jaką liczbą minut? Co Ci teraz proponują, przy jakim abonamencie? To taryfa dla firm (typu Nowy Pakiet Biznes lub Nowa Firma) czy może taryfa prywatna (Rodzina)? To są informacje, które powinny być zawarte w Twoim pierwszym poście bo narazie to odnoszę wrażenie, że po prostu chciałaś sobie trochę pojechać po operatorze. Pzdr, Jarek Ossowski |
|