era-przedluzenie umowy

Data: 2010-06-27 09:04:25
Autor: Akarm
era-przedluzenie umowy
 Aga napisał:
po prostu brak slow.

Święta racja!
Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku.

--
           Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-06-27 10:22:59
Autor: uwaga_NAIP
era-przedluzenie umowy
Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku.

to troll co nawet po Polsku nie umie pisać.

jk

Data: 2010-06-27 13:51:54
Autor:
era-przedluzenie umowy
uwaga_NAIP <marta.serdewsi@yahoo.com> napisał(a):
> Spróbuj napisać to jeszcze raz. Tylko tym razem po polsku.

to troll co nawet po Polsku nie umie pisać.

jk

hmm po polsku jak juz a nie po Polsku przedmowco:)A poza tym to się czepiacie
spojrzcie jak piszą inni ja chciałam opisac calą sytuację ale trzeba przyznac
ze nie warto,ehh..

Data: 2010-07-01 18:35:00
Autor: Jarek Ossowski
era-przedluzenie umowy
Użytkownik <agusia77.1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i07l1q$spo$1inews.gazeta.pl...
hmm po polsku jak juz a nie po Polsku przedmowco:)A poza tym to się czepiacie
spojrzcie jak piszą inni ja chciałam opisac calą sytuację ale trzeba przyznac
ze nie warto,ehh..

Z tego co napisałaś nie wynika absolutnie nic. Jaki wcześniej miałaś abonament, z jaką liczbą minut? Co Ci teraz proponują, przy jakim abonamencie? To taryfa dla firm (typu Nowy Pakiet Biznes lub Nowa Firma) czy może taryfa prywatna (Rodzina)? To są informacje, które powinny być zawarte w Twoim pierwszym poście bo narazie to odnoszę wrażenie, że po prostu chciałaś sobie trochę pojechać po operatorze.

Pzdr,
Jarek Ossowski

era-przedluzenie umowy