era rozwi±zanie umowy

Data: 2009-08-18 12:43:08
Autor: Damian
era rozwi±zanie umowy
Witam, mam nastêpuj±ce pytanie:

Niedawno podpisa³em umowê w Erze na 24 miesi±ce, 2 dni po tym odda³em telefon na niezgodno¶æ z umow± ze wzglêdu ze od pocz±tku by³y du¿e problemy z zasiêgiem. Mam pytanie czy mo¿na rozwi±zaæ umowê ze wzglêdu na takie problemy? dodam ze nie minê³o jeszcze 2 tygodnie od podpisania umowy.

Data: 2009-08-18 13:07:03
Autor: Wincynty
era rozwi±zanie umowy

U¿ytkownik "Damian" <dam.pac@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6e0ls$ne5$1news.onet.pl...
[...]

z tego co pamietam to by³a jaka¶ rozdzielno¶c pomiêdzy telefonem a us³ug± abonamentow± na któr± siê operator powo³uje i nie mo¿esz nic zrobiæ

Data: 2009-08-18 14:59:24
Autor: Strapczy
era rozwi±zanie umowy
z tego co pamietam to by³a jaka¶ rozdzielno¶c pomiêdzy telefonem a us³ug± abonamentow± na któr± siê operator powo³uje i nie mo¿esz nic zrobiæ

podpisa³e¶ gdzie? w biurze?

Ania

Data: 2009-08-18 15:20:26
Autor: JoteR
era rozwi±zanie umowy
"Damian" napisa³:

Niedawno podpisa³em umowê w Erze na 24 miesi±ce, 2 dni po tym
odda³em telefon na niezgodno¶æ z umow± ze wzglêdu ze od pocz±tku
by³y du¿e problemy z zasiêgiem.

Czyli zosta³e¶ siê bez telefonu, za to z 2-letnim zobowi±zaniem p³atniczym.
Przejrzyj archiwum grupy, niedawno by³a tu na ten temat potê¿na dyskusja, niestety - wnioski z niej nie s± dla Ciebie pocieszaj±ce. Chyba, ¿e te problemy z zasiêgiem to ewidentna wina Twojego (by³ego) aparatu, wówczas mo¿e co¶ wskórasz (inny telefon?). Ale od cyrografu ju¿ siê bezkosztowo nie uwolnisz.
IMHO je¶li zakupu dokona³e¶ via internet a umowê przywióz³ kurier - to mia³e¶ prawo odst±piæ od ca³o¶ci umowy *bez podania przyczyn*. Ale Ty ju¿ je poda³e¶, oddaj±c sam telefon (?!), a te powody nie stanowi± podstawy do uniewa¿nienia umowy, czyli dumna zipa. Tak ja to widzê, ale mo¿e siê mylê?

JoteR

Data: 2009-08-18 16:32:31
Autor: Damian
era rozwi±zanie umowy
Umowê podpisa³em w punkcie Ery. Nastêpnie po dwóch dniach odnios³em telefon z powrotem, aby co¶ zaradzili na s³±by zasiêg (niedochodz±ce sms, pryszcz±ce i przerywane rozmowy nawet w bliskiej odleg³o¶ci od nadajnika). Doradzono abym odda³ telefon w trybie niezgodno¶ci z umow± to jest szansa ¿e po sprawdzeniu w serwisie wymieni± mi na nowy. Czekam ju¿ tydzieñ a telefonu nie ma jeszcze, wiêc tak sobie po tych i innych komplikacjach pomy¶la³em o mo¿liwo¶ci rozwi±zania umowy :)

Data: 2009-08-20 09:48:07
Autor: Tomaszek
era rozwi±zanie umowy
Damian pisze:
[...]

W przypadku, gdy udowodnisz im, ¿e to wina telefonu, to jeszcze masz szansê, ale tylko na wymianê aparatu, bo na rozwi±zanie umowy ju¿ nie. Je¶li to problem z samym zasiêgiem to nawet daruj sobie pisanie reklamacji - przerobi³em wszystkie instytucje rzekomo chroni±ce konsumenta i odpowied¼ zawsze by³a jedna - z telefonem mo¿na siê przecie¿ przemieszczaæ!! Ja to przerabia³em z sieci± Minus Gsm
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*P£ACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

era rozwi±zanie umowy