era tak tak - "godzina za grosze" - wysokoś ć naliczanych opłat

Data: 2009-08-14 14:42:37
Autor: Mariusz
era tak tak - "godzina za grosze" - wysokoś ć naliczanych opłat
Kri$P pisze:

Witam, jeśli temat już był to przepraszam.
Chcę uczulić abonentów prepaidów era tak tak, mających wykupioną promocyjną usługę "godzina za grosze". Usługa ta umożliwia połączenia wewnątrz sieci i na numery stacjonarne z taktowaniem 0,29PLN/godz. Zupełnie przypadkowo

Ostatnio kupilem starter TT i uruchomilem ww usluge. Zamiast 3 zl (oplata cykliczna + aktywacyjna) potracili mi 5 zl. Oczywiscie w billingu brak mozliwosci sprawdzenia dlaczego. E-mail do BOKu i odpowiedz, ze 2 zl pobrano za usluge "granie na czekanie" (czy jakos tak), oczywiscie nie informujac mnie ani slowem. Teraz wystarczy przemnozyc to przez n nieswiadomych osob i mamy niezly sposob na krecenie przyslowiowych lodow..

--
Mariusz

era tak tak - "godzina za grosze" - wysokoś ć naliczanych opłat