erapremia ... czy to pułapka?

Data: 2009-05-04 14:59:42
Autor: bodie kotas
erapremia ... czy to pułapka?
witam

jest taka promocja majowa po 10min przez 12mies za 700pkt ale ...

jak dzwonię do boa to głos z komputera mówi 1500pkt

tu jest 700pkt:

http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/abonament/era_premia/prem
ia_nagr/bezplatne_minuty_uslugi/wiele_razy

tu też 700pkt:

http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/documents/ind/reg_bezplatne_minuty_na
_12_m_cy.pdf

a tu 2000pkt:

http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/abonament/era_premia/prem
ia_nagr/bezplatne_minuty_uslugi/kody#kody

.... pytanie jak to jest w rzeczywistości

mailnąłem do boa i i się dowiedziałem że to promocja dla wybranych; z regulaminu wynika (przynajmniej dla mnie) że zamawiasz i masz, a system obcina ci 700pkt ...
ale nie  - z wyjaśnień pracownicy boa wynika że ten bonus jest dla niektórych, których wybiera sobie operator

jak dla mnie to wygląda na wypuchę ... człowiek czy ta regulamin zamawia a tu bomba - nie 700 tylko 1500pkt

czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia, drążył ten temat?

Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-05-04 15:09:55
Autor: SDD
erapremia ... czy to pułapka?

Użytkownik "bodie kotas" <newslite@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtmoru$5nk$1inews.gazeta.pl...

jak dla mnie to wygląda na wypuchę ... człowiek czy ta regulamin zamawia a tu bomba - nie 700 tylko 1500pkt

Sprawdze zaraz.
Mnie podpucha nie grozi - mam obecnie 969 punktow :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-04 16:41:05
Autor: SDD
erapremia ... czy to pułapka?

Użytkownik "bodie kotas" <newslite@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gtmoru$5nk$1inews.gazeta.pl...

czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia, drążył ten temat?

Wlasnie system lynkal. Przyznal nagrode oraz skasowal 700 pktow.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-04 19:40:56
Autor: bodie kotas
erapremia ... czy to pułapka?
On 2009-05-04 16:41:05 +0200, "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> said:

[...]

którędy to robiłeś ... przez 602900 i wybierałeś opcje zgodnie ze wskazówkami automatycznego lektora

czy jakoś inaczej

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

Data: 2009-05-05 00:17:28
Autor: SDD
erapremia ... czy to pułapka?

On 2009-05-04 16:41:05 +0200, "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> said:

którędy to robiłeś ... przez 602900 i wybierałeś opcje zgodnie ze wskazówkami automatycznego lektora

czy jakoś inaczej

SMS o tresci MIN120 na numer 602922

Pozdrawiam
SDD