eskalowanie tego sporu ma przede wszystkim na celu obalenie tej władzy

Data: 2017-01-12 09:30:41
Autor: boukun
eskalowanie tego sporu ma przede wszystkim na celu obalenie tej władzy
O powodach niektórych protestujących powiedział, że "ci młodzi ludzie z PO chcą sobie coś przeżyć i mieć w CV wpisane, że leżeli na styropianie". - Jest taki mem, jak siedzi dwóch posłów PO na sali obrad i jeden pyta drugiego: "Po co my tu siedzimy?", a drugi odpowiada: "Żeby nie siedzieć" - przytoczył.

Jako podstawowy powód protestu w Sejmie wskazuje jednak chęć obalenia tej władzy. - Ja najbardziej się obawiam, że to eskalowanie tego sporu ma przede wszystkim na celu obalenie tej władzy. Nie może być tak, że bezkarnie mniejszość terroryzuje większość - podkreślił.

Na pytanie, czy chodzi też o to, żeby podważyć i w Brukseli zablokować transzę pieniędzy europejskich, lider Kukiz'15 powiedział: "Jest takie prawdopodobieństwo, ale jeżeli to jest prawdą i byłoby to udowodnione, to osoby, które prowadzą, czy zmierzają do osiągnięcia takiego celu, powinny być postawione przed Trybunałem Stanu, tu nie ma wątpliwości".

Na doniesienia o jego rzekomym spotkaniu z Donaldem Tuskiem, Kukiz powiedział, że "wolałby się spotkać z siódmym królem Belzebubem niż z Tuskiem". O rządach PO mówił: "Ufałem im. To bandziorka. Muszę to naprawić i to między innymi jest powód mojego pobytu w Sejmie".

eskalowanie tego sporu ma przede wszystkim na celu obalenie tej władzy