Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   espero 1,5 LPG

espero 1,5 LPG

Data: 2009-08-11 22:41:20
Autor: zaemka
espero 1,5 LPG
mój Lanos 1,5 LPG po Warszawie ok. 13, w trasie 7,5

pzdr.z

Data: 2009-08-12 00:12:56
Autor: tumek-srumek
espero 1,5 LPG
Dnia Tue, 11 Aug 2009 22:41:20 +0200, zaemka napisał(a):

mój Lanos 1,5 LPG po Warszawie ok. 13, w trasie 7,5

pzdr.z

dzieki wielkie, chodzi o Trójmiasto wiec troszke wystałem w korkach.
Dlaczego pisze ...... otoz po zainstalowaniu LPG palił 9,5 - 10,5 ale
musialem spadac na prawy pas , na trojce zero odejscia , zminilem przed
montazem swieczki na zwykle NGK z jedna elektrodą, kable zostawilem -sa w
bdb stanie, przelaczylem na PB - rwie kapcia , LPG do dwojki OK pozniej
wielkie mulenie. Pojechalem do tego warsztatu , gosc pokazal mi
"srubke-pokretlo" na przewodzie, odkrecil , i mowi ze jak bedzie za mocno
palil to pol obrotu mam przykrecic , w sumie nie przyjzalem sie dobrze i
mowie OK, pozniej jade i mysle jak dokrecic w prawo czy w lewo [ zagadki
-gaz zawsze byl odwrotnie gwintowany] zrobilem 100km , troche w korkach ,
zajezdzam na stacje ,buch 14,7 L i zalamka -troche duzo, przykrecilem w
prawo [mam nadzieje ze dobrze] o pol obrotu i zobacze dzisiaj jak bedzie.
dzieki za info tak czy owak.
postaram sie przycelowac na 12 L zobacze jutro.
--
pozdro
tumek

Data: 2009-08-12 00:19:57
Autor: Maverick
espero 1,5 LPG
tumek-srumek pisze:

Pojechalem do tego warsztatu , gosc pokazal mi
"srubke-pokretlo" na przewodzie, odkrecil , i mowi ze jak bedzie za mocno
palil to pol obrotu mam przykrecic ,

Hehe - tak to jest jak sie ma kiepska instalacje. Na pocieszenie - bedziesz musial krecic ta srubka co najmniej raz na 2-3kkm przebiegu.
-
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

Data: 2009-08-12 07:20:20
Autor: Agent
espero 1,5 LPG

Użytkownik "Maverick" <krzysztofWYTNIJboberWYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5sqqh$3cf$1inews.gazeta.pl...
tumek-srumek pisze:

Pojechalem do tego warsztatu , gosc pokazal mi
"srubke-pokretlo" na przewodzie, odkrecil , i mowi ze jak bedzie za mocno
palil to pol obrotu mam przykrecic ,

Hehe - tak to jest jak sie ma kiepska instalacje. Na pocieszenie - bedziesz musial krecic ta srubka co najmniej raz na 2-3kkm przebiegu.
-
Dokładnie trzeba było założyc sekwencje i mieć spokój

Data: 2009-08-12 09:06:15
Autor: blachu
espero 1,5 LPG
Witam
wszystkich Szanownych Grupowiczów

Pozwolicie, że podłącze się do wątku
Nie tak dawno zagazowałem Lanosa 1,5 8V
Jeżdże przede wszytkim w korkach (Katowice)- chociaż myślę, że w Warszawie, Gdańsku czy Krakowie są większe. Spalanie benzyny było ok 9 - 9,5 l/100km, gazu 10-10,5.
Tras auto raczej nie robi.
Zainstalowana pełna sekwencja i wszystko byo by fajnie gdyby nie...
Auto po osiągnięciu około 5k obrotów i wciśnięciu gazu w podłogą szarpie i zwalnia. Odpuszczenie gazu - dalej przyspiesza. Przy szybkiej jeździe na autostradzie zapala się kontrolka check engin. Byłem u gazownika, podłączył kompa, przejechaliśmy się i... facet zbaraniał.
Okazuje się, że z komputera samochodowego odczytywane są czasy otwarcia wtrysków - i przy dodawaniu gazu na wysokich obrotach jest 12ms, 20ms, 100ms a potem 0ms - a samochód na benzynie dalej przyspiesza za to komputer gazowy "widzi" 0 i na wtryski gazowe też podaje 0
Dodam, że odcięcie jest na poziomie 6,3k obrotów.
Jak na razie czekam na telefon od gazownika, obiecał zadzwonić na następny dzień, ale minął tydzień.
Dzisiaj będę go ścigał

Pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-08-12 09:06:51
Autor: Duch
espero 1,5 LPG
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości

Dokładnie trzeba było założyc sekwencje i mieć spokój

Sekwencja to już nie to, nie ma już tyle zabawy ;-)
Kiedyś miałem Ładę z LPG. Po roku miałem ją opanowaną doskonale. Potrafiłem gaz ustawić tak, że na 37L potrafiłem przejechać Gdynia - Warszawa - Gdynia (jadąc 80km/h za tirami oczywiście), wtedy zawsze dopiero pod domem się dławiła :) . A także ustawić tak, że miała sporo większego kopa niż na benzynie.

Ale popieram, że jeśli zakładać instalację, to najlepszą na jaką stać. Nie warto żyłować te 500 zł by potem się bujać z ustawieniami i innymi kłopotami, a także większym spalaniem.

--
Pozdrawiam

Data: 2009-08-12 09:19:24
Autor: tumek-srumek
espero 1,5 LPG
Dnia Wed, 12 Aug 2009 00:19:57 +0200, Maverick napisał(a):

tumek-srumek pisze:

Pojechalem do tego warsztatu , gosc pokazal mi
"srubke-pokretlo" na przewodzie, odkrecil , i mowi ze jak bedzie za mocno
palil to pol obrotu mam przykrecic ,

Hehe - tak to jest jak sie ma kiepska instalacje. Na pocieszenie - bedziesz musial krecic ta srubka co najmniej raz na 2-3kkm przebiegu.
-
Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

mam BRC  a dokladnie reduktor tecno 100kw ; zbiornik stako 40L w
kole;600/200/42 wielozawor BRC, uklad starujacy tez BRC
--
pozdro
tumek

Data: 2009-08-13 08:16:35
Autor: Jakub Jewuła
espero 1,5 LPG
mój Lanos 1,5 LPG po Warszawie ok. 13, w trasie 7,5
pzdr.z
dzieki wielkie, chodzi o Trójmiasto wiec troszke wystałem w korkach.
Dlaczego pisze ...... otoz po zainstalowaniu LPG palił 9,5 - 10,5 ale
musialem spadac na prawy pas , na trojce zero odejscia , zminilem przed
montazem swieczki na zwykle NGK z jedna elektrodą, kable zostawilem -sa w
bdb stanie, przelaczylem na PB - rwie kapcia , LPG do dwojki OK pozniej
wielkie mulenie. Pojechalem do tego warsztatu , gosc pokazal mi
"srubke-pokretlo" na przewodzie, odkrecil , i mowi ze jak bedzie za mocno
palil to pol obrotu mam przykrecic , w sumie nie przyjzalem sie dobrze i
mowie OK, pozniej jade i mysle jak dokrecic w prawo czy w lewo [ zagadki
-gaz zawsze byl odwrotnie gwintowany] zrobilem 100km , troche w korkach ,
zajezdzam na stacje ,buch 14,7 L i zalamka -troche duzo, przykrecilem w
prawo [mam nadzieje ze dobrze] o pol obrotu i zobacze dzisiaj jak bedzie.
dzieki za info tak czy owak.
postaram sie przycelowac na 12 L zobacze jutro.

Masz zdecydowanie cos spieprzone z instalacja.

12-13l to palila moja Tacuma 2.0 120KM z instalacja drugiej generacji -
duze, wysokie auto ciagnace za soba sciane powietrza, a nie nizsze,
oplywowe Espero.

q

espero 1,5 LPG

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona