espero 1,5 LPG

Data: 2009-08-12 17:35:46
Autor: Jakub Jewula
espero 1,5 LPG
Uzytkownik "tumek-srumek" <tsMIELONKA@interecho.com> napisal w wiadomosci news:1odrulmd8t2c5.190xzkdbya4xx.dlg40tude.net...
niedawno zalozylem , napiszcie ile powinno palic w trybie mieszanym ,
troche trasy, troche koreczkow... sam nie wiem po 100km spalil mi 14,7 ,
jak zakrecilem za mocno spalil 9,5 ale jechac sie nie dalo. Jakie jest
optimum dla tego modelu ?

Mialem Espandryla 1.5 z gazem "drugiej generacji".

Mieszkam w centrum Krakowa wiec jazda typowo mieszana -
spalanie zawsze okolo 9.5l. Jak wiecej miasta to pol litra
wiecej, jak trasa to pol litra mniej.
Jak sie bawilem w jazde "o kropelce" to 8.5l gdy gnalem
nad morze z rowerami na dachu to spalanie wzroslo o bodaj
litr (juz nie pamietam dokladnie).
W kazdym razie srednia w granicach 9.5l gazu.

Sprzedalem dziewczynie - mowila, ze pali sporo mniej :)

Data: 2009-08-12 18:59:58
Autor: tuMEk
espero 1,5 LPG
Uzytkownik "Jakub Jewula" <biuro@skanowanie.com.pl> napisal w wiadomosci news:h5uo37$gmm$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

woow no to jestem pod wrazeniem ,moj spalil 9,5 po wyjezdzie z warsztatu ale jechac sie nie dalo na pusto , kiedy ruszalem ze swiatel to sie za mna wkurzali ,bo jedynka i dwojka OK ale trojka i reszta najpierw ciagnely do tylu a potem sie rozpedzalem

--
pozdro
tumek

Data: 2009-08-13 08:11:19
Autor: Jakub Jewula
espero 1,5 LPG
[...]

U mnie osiagi byly normalne, zadnego mulenia.

espero 1,5 LPG