et 48 a 52

Data: 2018-09-11 06:46:16
Autor: marr
et 48 a 52
witam
chce zmienic felgi, mam et 48, a te które mi sie podobaja maja et52. Opony beda te same.
Czy to bedzie duza roznica ? czy jednak szukac 48 ?

Data: 2018-09-11 09:16:17
Autor: tck
et 48 a 52

Użytkownik "marr" <marrnisa@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b97489a$0$603$65785112news.neostrada.pl...
witam
chce zmienic felgi, mam et 48, a te które mi sie podobaja maja et52. Opony beda te same.
Czy to bedzie duza roznica ? czy jednak szukac 48 ?

różnica to 4mm- będą osadzone o 4mm głębiej do wnętrza nadkola- pytanie czy nie zaczną ocierac o np nadkole przy maksymalnym skręcie

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl