etat i DG

Data: 2010-01-12 00:16:57
Autor: Tomek
etat i DG
Dnia 12-01-2010 o 00:09:58 Wojtek <wojtat@yahoo.com> napisał(a):

Witam

ProwadzĂŞ 1osDG,KPiR+VAT
Dodatkowo dostaÂłem propozycjĂŞ etatu na umowĂŞ o pracĂŞ..
Czy kto¶ móg³by mi wyt³umaczyæ co mi siê bardziej op³aca: etat czy
rozliczanie fakturami.
Proponowane wynagrodzenie na etat to 4500brutto a do faktury 4500  netto+VAT.

Wiem tylko ¿e sk³adkê zdrowotn± i tak bêdê musia³ sobie p³aciæ.
ZUS pÂłacĂŞ "maÂły" jeszcze przez rok.

Weźże kalkulator płac, pierwszy lepszy "z googla".
Wyjdzie Ci pewnie oszczędzność przy rozliczaniu fakturami
- i teraz musisz oszacować czy to się opłaca (brak urlopu etc).

--
Tomek

Data: 2010-01-12 00:49:04
Autor: Piotr
etat i DG
Użytkownik "Tomek" napisał:

WeĽże kalkulator płac, pierwszy lepszy "z googla".
Wyjdzie Ci pewnie oszczędzno¶ć przy rozliczaniu fakturami
- i teraz musisz oszacować czy to się opłaca (brak urlopu etc).

 To ja się podepnę pod temat: raz pytałem o to księgow± i powiedziała że jak kto¶ jest na etacie i ma DG to pracodawca nie potr±ca zaliczki na podatek. Czy to prawda i czy to znaczy że pracownik dostaje wówczas etat netto + zaliczka na podatek?

Piotr

Data: 2010-01-12 01:48:29
Autor: SDD
etat i DG

Użytkownik "Piotr" <hugo@sunshine.com> napisał w wiadomo¶ci news:higaes$c3j$1news.vectranet.pl...

[...]

Ta ksiegowa jest jak Radio Erewań donoszace o rozdawaniu rowerow na Placu Czerwonym, bo:
Nie nie potraca, tylko potraca i do tego wysza, bo nei uwzglednia kwoty wolnej - dotyczy tylko sytuacji, gdy rozliczasz DG wg zasad ogolnych i skali progresywnej.

Pozdrawiam
SDD

etat i DG