eufemizm roku

Data: 2009-09-14 16:56:32
Autor: Wojtek
eufemizm roku
r2rec pisze:

ps
mogli by posprzątać; tak wygląda szlak turystyczny

Niestety musimy się do tego przyzwyczaić... Za jakieś 50 lat lasy odrosną i wszystko znowu będzie pięknie :)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-09-21 12:11:48
Autor: r2rec
eufemizm roku
Wojtek pisze:

Niestety musimy się do tego przyzwyczaić... Za jakieś 50 lat lasy odrosną i wszystko znowu będzie pięknie :)

dobrze że zrobiłem kilka fotek bo by mi syn nie uwierzył że Beskidy były zalesione...

r2rec

Data: 2009-09-21 12:55:22
Autor: Wojtek
eufemizm roku
r2rec pisze:
Wojtek pisze:

Niestety musimy się do tego przyzwyczaić... Za jakieś 50 lat lasy odrosną i wszystko znowu będzie pięknie :)

dobrze że zrobiłem kilka fotek bo by mi syn nie uwierzył że Beskidy były zalesione...

mam stare zjęcia, z '96 z podjazdu pod skrzyczne od lipowej... piękne lasy, dzikie... teraz pejzaże szkockie, bym rzekł

szkoda, że nie dożyję pięknej i wysokiej buczyny w tych rejonach