eur/dol ??

Data: 2010-07-15 17:29:39
Autor: tomek
eur/dol ??
czy możecie skomentować dzisiejsze zachowanie pary eur/dol ? może to wynik realizacji zysków na CL.F

Data: 2010-07-15 19:13:22
Autor: Delfino Delphis
eur/dol ??
tomek wrote:

czy możecie skomentować dzisiejsze zachowanie pary eur/dol ? może to wynik
realizacji zysków na CL.F

Ja tam nie wiem, ale jakiś czas temu kupiłem longa żeby zagrać na coś co wyglądało mi jak odwrócony RGR i się nie zawiodłem. Teraz doszliśmy gdzieś do poziomu realizacji tej formacji, więc chyba na tym poziomie wzrost się na chwilę zatrzyma.

Data: 2010-07-15 22:00:34
Autor: Zbyszek
eur/dol ??
Dnia 15-07-2010 o 17:29:39 tomek <asteroid@poczta.onet.pl> napisał(a):

czy możecie skomentować dzisiejsze zachowanie pary eur/dol ? może to  wynik realizacji zysków na CL.F

od południa wyrażnie w górę :)
To wynik chciwości i strachu.

Na 3m wygląda dość ładnie, symetria.

--