euro4 jakie auta?

Data: 2010-10-13 23:33:42
Autor: uciu
euro4 jakie auta?
Witam,

szukam jakiegoś auta wielkości lancera sportback-a /wielkosc bagaznika bez przesuwania siedzien/

początkowo miało to być auta 1-2 letnie ale teraz jak zobaczyłem jakie promocje dają na lancera 2.0 to moze skusilbym sie na nowego...dochodzi gwaracjia i 'pewność' zakupu.

Za jakim innym autem "w promocji z racji euro4" moge sie rozejrzeć?
Pułap cenowy powiedzmy max 60k

uciu

Data: 2010-10-14 00:06:56
Autor: Yogi\(n\)
euro4 jakie auta?
Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i958jm$aoq$1news.onet.pl...
promocje dają na lancera 2.0 to moze skusilbym sie na nowego...dochodzi gwaracjia i 'pewność' zakupu.

Ale jesteś pewien, że chcesz diesla? Akurat ten lancerowy nie jest zbyt udany - podobno, bo ja mam benzynę - to konstrukcja volkswagenowska, niezbyt nowoczesna i awaryjna. Od nowego roku ma być diesel mitsu, ale tu już bez promocji. Rozważ benzynę!

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-10-14 19:32:54
Autor: huri_khan
euro4 jakie auta?
Dnia Wed, 13 Oct 2010 23:33:42 +0200, uciu napisał(a):

Za jakim innym autem "w promocji z racji euro4" moge sie rozejrzeć?
Pułap cenowy powiedzmy max 60k

A rozglądaj się za czym chcesz bo euro4 będziesz mógl rejestrować do końca
2011 :) Więc nie licz, że diler bedzie na kolanach Cię błagał. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

euro4 jakie auta?