eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

Data: 2009-05-01 23:57:18
Autor: Mario
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
"Odsetki od 艣rodk贸w na rachunku oszcz臋dno艣ciowym kapitalizowane s膮 na koniec ka偶dego dnia". Takie info jest w najnowszej tabeli oprocentowania eurobanku -obowi膮zuje od 30/04

Wspania艂a wiadomo艣膰 dla antybelkowc贸w :)  Mam nadziej臋, 偶e nie jest to b艂膮d/liter贸wka w tabeli ...

Data: 2009-05-02 00:44:40
Autor: Marcin Wasilewski
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U偶ytkownik "Mario" <nospam@no.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gtfr7q$m7v$1news.task.gda.pl...
[...]

No je艣li to prawda to eurobank wymi贸t艂 w tym momencie konkurencj臋.

Data: 2009-05-02 07:21:08
Autor: ATZ Rzeszow
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
wyglada ze dziala, z dzisiejsza data sa chyba odsetki za 01.05
natomiast co denerwuje w eurobanku, znow zero informacji na glownej stronie czy chocby wiadomosci w serwisie, jak sam nie znajdziesz nie dowiesz sie ze jakakolwiek zmiana byla

GP

Data: 2009-05-02 08:42:11
Autor: zlotowinfo
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U偶ytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gtgl5c$3q0$1inews.gazeta.pl...
[...]

mam 54gr na koncie oszcz臋dno艣ciowym i nic wi臋cej nie mam ;p
p贸ki nie zrezygnuj膮 z logowania tokenem ich konto jest dla mnie bezu偶yteczne

Data: 2009-05-02 09:51:14
Autor: zly
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Dnia Sat, 2 May 2009 08:42:11 +0200, zlotowinfo napisa(a):

mam 54gr na koncie oszcz阣no禼iowym i nic wi阠ej nie mam ;p
p髃i nie zrezygnuj z logowania tokenem ich konto jest dla mnie bezu縴teczne

a w czym ci to tak strasznie przeszkadza?
--
marcin

Data: 2009-05-02 11:34:04
Autor: zlotowinfo
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisa w wiadomo禼i news:asybz8pa1bom.dlgpiki.fixed...
[...]

a we si baw
1. odblokuj kom髍k - 1 sek
2. wejd w programy - 2 sek
3. uruchom token - 1 sek
4. wpisz has硂 do tokena - 2 sek
5. wejd na stron banku - 1 sek
6. wpisz login, has硂, kod z tokena - 6 sek

kr髏ko m體i眂 pora縦a, procent 縠 kapitalizacja dzienna?
no c罂 nigdy nie wiadomo kiedy zmaleje wi阠...
podr阠zna got體ka? 300-500z ale mi tego procentu naro秐ie, nie zrekompensuje mi to nerw體 na pieprz... si z logowaniem

Data: 2009-05-03 21:36:55
Autor: zly
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Dnia Sat, 2 May 2009 11:34:04 +0200, zlotowinfo napisa(a):

[...]

no to cale 13 sekund :) ile razy dziennie to robisz? :)

kr髏ko m體i眂 pora縦a, procent 縠 kapitalizacja dzienna?
no c罂 nigdy nie wiadomo kiedy zmaleje wi阠...

nigdy tez nie wiadomo kiedy bank podniesie ci oplaty

podr阠zna got體ka? 300-500z ale mi tego procentu naro秐ie, nie zrekompensuje mi to nerw體 na pieprz... si z logowaniem

melasy sie napij czy cos, jak taki nerwowy jestes, a system ci sie nie
wiesza? :)

--
marcin

Data: 2009-05-02 20:40:09
Autor: RobertS
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

mam 54gr na koncie oszcz臋dno艣ciowym i nic wi臋cej nie mam ;p
p贸ki nie zrezygnuj膮 z logowania tokenem ich konto jest dla mnie bezu偶yteczne

no przecie偶 mo偶esz nie mie膰 tokena i wtedy logujesz sie bez niego...

RobertS

Data: 2009-05-02 22:56:50
Autor: zlotowinfo
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U偶ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gti42q$20p3$1opal.icpnet.pl...

mam 54gr na koncie oszcz臋dno艣ciowym i nic wi臋cej nie mam ;p
p贸ki nie zrezygnuj膮 z logowania tokenem ich konto jest dla mnie bezu偶yteczne

no przecie偶 mo偶esz nie mie膰 tokena i wtedy logujesz sie bez niego...

wiem, ale w贸wczas takowe konto do przelew贸w si臋 nie nadaje
wi臋c i tak trzeba si臋 posi艂kowa膰 innym

Data: 2009-05-02 13:22:34
Autor: Robert Kois
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Dnia Sat, 2 May 2009 07:21:08 +0200, ATZ Rzeszow napisa(a):

[...]

Z nowo禼i jeszcze lokata 3-miesi阠zna na 6% "Odsetki p砤tne z g髍y". --
Kojer

Data: 2009-05-02 08:53:16
Autor: Szymon
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Dzia砤. Z szybkich wylicze wychodzi mi, 縠 15000z nie podlega belce, czyli ok. 75.000 mo縩a uchroni (do 5 KO). Antybelkowcy b阣 mieli jednak problem: 6% na STA oprocentowanie na 2 miesi眂e czy 6.06% z ryzykiem, 縠 od jutra si zmieni :-) Oby bank nie u砤twi im wyboru obni縜j眂 % w jednej z opcji :-)

Data: 2009-05-02 09:52:50
Autor: MK
"Szymon" <nospam@o2.pl> wrote in message news:gtgqtd$vft$1news.dialog.net.pl...
[...]

Hehe... ja bym nie mial zadnej rozterki. Zakladanie lokat po 200pln to jednak uciazliwe jest... Przy piecdziesiatej juz bym zwariowal, a gdybym mial ich zalozyc kilkaset to bylaby juz porazka...

MK

Data: 2009-05-02 15:25:46
Autor: Szymon
[...]

Jeden zwariuje, a drugi b阣zie zaciera r阠e, gdy 硊pnie w d蟪 o kilka procent, a on ma na sta硑m :-))

Data: 2009-05-02 15:58:16
Autor: Mario
MK wrote:

"Szymon" <nospam@o2.pl> wrote in message
Dzia艂a. Z szybkich wylicze艅 wychodzi mi, 偶e 15000z艂 nie podlega belce,
czyli ok. 75.000 mo偶na uchroni膰 (do 5 KO). Antybelkowcy b臋d膮 mieli jednak
problem: 6% na STA艁E oprocentowanie na 2 miesi膮ce czy 6.06% z ryzykiem,
偶e od jutra si臋 zmieni :-) Oby bank nie u艂atwi艂 im wyboru obni偶aj膮c % w
jednej z opcji :-)

[...]

Ma艂y problem mog膮 mie膰 osoby, kt贸re trzymaj膮 w banku wi臋ksz膮 kwot臋 (powy偶ej 100 tys.)
Na jednym RO mo偶e by膰 ok 15tys i jest bez "belki", ale trzeba pami臋ta膰, 偶e odsetki s膮 dopisywane codziennie i po kilkunastu dniach dopisane odsetki powoduj臋 偶e pojawia si臋 podatek w wysoko艣ci 40% !!!

Po przekroczeniu 15tys na RO trzeba si臋 dobrze zastanowi膰 ile kasy przesun膮膰 na to konto, 偶eby nie wyj艣膰 gorzej ni偶 przy naliczaniu miesi臋cznym odsetek. Mi wysz艂o, 偶e ok 40 000 PLN...

Data: 2009-05-02 18:37:25
Autor: Robert Kois
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Dnia Sat, 02 May 2009 15:58:16 +0200, Mario napisa(a):

Na jednym RO mo縠 by ok 15tys i jest bez "belki", ale trzeba pami阾a, 縠 odsetki s dopisywane codziennie i po kilkunastu dniach dopisane odsetki powoduj 縠 pojawia si podatek w wysoko禼i 40% !!!

Proste, ustaw zlecenia sta砮 dzia砤j眂e codziennie przelewaj眂e 2,49 na ROR
z rachunk體 oszcz阣no禼iowych.

--
Kojer

Data: 2009-05-02 16:07:44
Autor: Ra
MK pisze:
[...]

dlaczego po 200 ? ja mam po 1000 na 7 dniowych powinno starczy na d硊縮zy czas

Data: 2009-05-02 08:57:18
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "Bungiel" <dochtorek@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:44cb545a-eb9f-4647-82c5-84e6b1bee561e14g2000vbe.googlegroups.com...

Info jest ju na stronie g丑wnej. No prosz, nie s眃zi砮m, 縠 kto si
do tego posunie.
Teraz mo縩a tam spokojnie trzyma kilkadziesi眛 nieobelkowanych
tysi阠y..
Eneuel zwariuje.

Alior przetar szlak jako pierwszy. Teraz Eurobank - brawo! A zatem jednak b阣 mia rachunek w Eurobanku. :)

I czekamy na kolejne banki.

Data: 2009-05-02 23:51:08
Autor: Przemys砤w Kowalik
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik MarekZ napisa:
[...]

Ja tam czekam na to, a kto usunie wreszcie te zapisy o podw骿nym zaokr眊laniu z ordynacji podatkowej ;-). Nawiasem m體i眂, gdy odsetki s <= 49 gr, to podstawa opodatkowania jest zaokr眊lana do zera i wtedy nie   ma znaczenia nawet nominalna stopa Belki: 19, 20, 50, 100, 1000, milion czy perdylion daj totalne zero :-P

Przemek

Data: 2009-05-02 11:37:09
Autor: A.
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Ciekawe wyniki daje te trzymanie na RO kwoty 30,12 z :)
Oprocentowanie netto ponad 12%...

A z innej beczki. Znalaz砮m buga w systemie EB. Za硂縴砮m dzi 5. RO, pr骲owa砮m na niego co przela i o ile pieni眃ze z konta 紃骴硂wego s pobierane, o tyle na nowy RO nie s ksiegowane. :|
Pr骲owa砮m 2 razy (raz z konta podstawowego, raz z innego RO) i efekt jest taki sam. Kasa znika i ju si nie pojawia :)

pozdrawiam
A.

Data: 2009-05-02 13:43:52
Autor: namikk
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
 A. wrote:

Ciekawe wyniki daje te偶 trzymanie na RO kwoty 30,12 z艂 :)
Oprocentowanie netto ponad 12%...

Mog臋 prosi膰 o  rozwini臋cie my艣li :-) - licz臋 i ni diab艂a nie mog臋 zakuma膰 co
ma na my艣li autor ;-) Pozdrawiam

Data: 2009-05-02 13:58:24
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U偶ytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gthc6v$6t$1nemesis.news.neostrada.pl...

Mog臋 prosi膰 o  rozwini臋cie my艣li :-) - licz臋 i ni diab艂a nie mog臋 zakuma膰 co
ma na my艣li autor ;-)

Grosz codziennie.

Data: 2009-05-02 14:03:37
Autor: namikk
MarekZ wrote:

[...]

ok, tylko jak wychodzi "ponad 12% netto"?

Data: 2009-05-02 14:06:28
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U偶ytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gthdc1$19m$1nemesis.news.neostrada.pl...

Grosz codziennie.

ok, tylko jak wychodzi "ponad 12% netto"?

Przy u偶yciu operacji dzielenia tyle wychodzi.

Konkretniej to trzeba 3,65 podzieli膰 przez 30,12.

Data: 2009-05-02 14:24:55
Autor: namikk
MarekZ wrote:

[...]

Zgadza si臋 :-) za bardzo chcia艂em to przekombinowa膰 ;-)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-02 13:57:01
Autor: monosoft
[...]

U mnie dziala, po kilku munitach sie pojawiaja.

Data: 2009-05-02 13:18:57
Autor: finder24
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
"Odsetki od &#65533;rodk贸w na rachunku oszcz&#65533;dno&#65533;ciowym kapitalizowane s&#65533; na koni
ec ka偶dego dnia". Takie info jest w najnowszej tabeli oprocentowania eurobanku -obowi&#65533;zuje od 30/04

nie wiem jak u Was, ale u mnie w szczeg蟪ach konta oszcz阣no禼iowego ca硑 czas
mo縩a przeczyta, 縠 kapitalizacja odsetek jest miesi阠zna, a nie dobowa.
Sprawd糲ie jak to si ma u Was.

finder24

Data: 2009-05-02 16:02:41
Autor: Zbigniew Demidowicz
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
 finder24 <finder24@NOSPAM.gazeta.pl> napisa(a):
nie wiem jak u Was, ale u mnie w szczeg蟪ach konta oszcz阣no禼iowego ca硑 czas
mo縩a przeczyta, 縠 kapitalizacja odsetek jest miesi阠zna, a nie dobowa.
Sprawd糲ie jak to si ma u Was.

Ano w砤秐ie!

Nie jest to takim wodotryskiem, jaki zafundowa硂 Inteligo plebsowi dla
zabawy/podniecania si? Pokazywa jak to nam ro秐ie kapita codziennie, ale
przy kapitalizacji miesi阠znej ;)

Data: 2009-05-02 19:07:13
Autor: darnok
  finder24 pisze:

nie wiem jak u Was, ale u mnie w szczeg蟪ach konta oszcz阣no禼iowego ca硑 czas
mo縩a przeczyta, 縠 kapitalizacja odsetek jest miesi阠zna, a nie dobowa.
Sprawd糲ie jak to si ma u Was.

mam tak samo, ale przynajmniej odsetki dopisuja codziennie :) (tzn dzis dopisali za wczoraj)

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-02 14:58:15
Autor: radekp@konto.pl
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Fri, 01 May 2009 23:57:18 +0200, w <gtfr7q$m7v$1@news.task.gda.pl>, Mario
<nospam@no.org> napisa(-a):

Wspania砤 wiadomo舵 dla antybelkowc體 :)  Mam nadziej, 縠 nie jest to b潮d/liter體ka w tabeli ...

I fajnie, b阣 mie klienta :).

Kto to konto jest free z przelewami przez net? Karta i tokeny zb阣ne...
"Konto online + przelewy bez zabezpiecze + bez karty" jest OK?

Data: 2009-05-02 20:21:01
Autor: A-neta
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Czy moglby ktos z Was wyjasnic lopatologicznie zupelnemu laikowi w jaki
sposob teraz w Eurobanku przyoszczedzic na Belce albo wyciagnac lepsze niz
nominalne oprocentowanie? Jak policzyc te limity na pojedyncze
konto/lokate, itp. Jako umysl humanistyczny, mam pewne problemy ze zrozumieniem pewnych
mechanizmow :)
--

Dziekuje i pozdrawiam,
A-neta

Data: 2009-05-02 20:56:09
Autor: Mario
A-neta wrote:

[...]

Przy obecnym oprocentowaniu konta oszcz臋dno艣ciowego (6.06%) i kapitalizacji dziennej, gdy na koncie trzymasz mniej ni偶 15 000 PLN nie b臋dzie naliczana "belka". Takich kont mo偶esz mie膰 pi臋膰.

Jak przekroczysz 15 000 na jednym koncie to wtedy belka b臋dzie spora (najwi臋ksza nawet 40%).

Wynika to z metody zaokr膮glania przyj臋tej przy tym podatku.

Data: 2009-05-02 20:57:16
Autor: RobertS
[...]

odsetki s膮 naliczane ka偶dego dnia i je偶eli warto艣膰 ww. odsetek nie przekroczy 2,49 z艂 to podatek wyniesie 0 z艂;
przyk艂adowo mam 15kz艂 i dzienne odsetki od tego wk艂adu wynios膮 w艂a艣nie 2,49 z艂 (15.000 x 6,06%)/365 po 30 dniach b臋d臋 mia艂 na koncie o 2,49 x 30 z艂 (w uproszczeniu, bo pomin膮艂em % sk艂adany) 15kz艂 + 74,7 z艂 odsetek = 15.074,7

gdyby kapitalizacja by艂a miesi臋czna to po 30 dniach od ww. kwoty nale偶a艂oby zap艂aci膰 14 z艂 odsetek (74,7 - w zaokr膮gleniu 75 x 19 % = 14,25 z艂 - w zaokr膮gleniu 14 z艂)

czyli miesi臋cznie jeste艣my do przodu 14 z艂 na ka偶dych zdeponowanych 15kz艂 ;-)

RobertS

Data: 2009-05-02 21:15:54
Autor: Mario
RobertS wrote:

(w uproszczeniu, bo pomin膮艂em % sk艂adany) 15kz艂 + 74,7 z艂 odsetek

Tylko uwa偶aj. Z powodu procentu sk艂adanego, przy kwocie startowej 15k PLN w po艂owie miesi膮ca zacznie si臋 nalicza膰 "belka" :)

Data: 2009-05-02 22:53:50
Autor: RobertS
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

Tylko uwa偶aj. Z powodu procentu sk艂adanego, przy kwocie startowej 15k PLN w po艂owie miesi膮ca zacznie si臋 nalicza膰 "belka" :)

TAK, ale przecie偶 mo偶esz wp艂aci膰 14kz艂....poda艂em tylko przyk艂ad, ale oczywi艣cie trzeba uwa偶a膰, aby nie przekroczy膰 "masy krytycznej" ;-)

RobertS

Data: 2009-05-02 22:40:24
Autor: S砤womir Szysz硂
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Dnia Sat, 02 May 2009 20:57:16 +0200, RobertS <bob75@xpostx.pl> wklepa(-a):

czyli miesi阠znie jeste秏y do przodu 14 z na ka縟ych zdeponowanych 15kz ;-)

A codziennie wydajemy 2, 5, 10, ... z na rzeczy, kt髍ych tak naprawd nie
potrzebujemy.
Wy tu robicie dziadowskie oszcz阣no禼i, a potem przyjdzie jaka kontrola. ;)
Mo縠 lepiej zmieni styl jazdy samochodem, w paliwie jest przecie du縪 wi阠ej
podatk體.

--
S砤womir Szysz硂

Data: 2009-05-02 22:56:17
Autor: RobertS
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

A codziennie wydajemy 2, 5, 10, ... z na rzeczy, kt髍ych tak naprawd nie
potrzebujemy.

no pewnie i dzi阫i takim kombinacjom nie jest nam szkoda na takie niepotrzebne rzeczy ;-)

Wy tu robicie dziadowskie oszcz阣no禼i, a potem przyjdzie jaka kontrola. ;)
Mo縠 lepiej zmieni styl jazdy samochodem, w paliwie jest przecie du縪 wi阠ej
podatk體.

a ja lubie sobie pojezdzic ostrzej samochodem, mam z tego radosc i nie patrze na to, ze zamiast 7l/100km to pali mi 10...to m骿 wyb髍, tak samo do "kombinacji" na lokatach nikt nie namawia ;-)

RobertS

Data: 2009-05-02 23:11:05
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "S砤womir Szysz硂" <slaszysz@CIACHTOlist.pl> napisa w wiadomo禼i news:gtii4o.190.1slaszyszCIACHTO.list.pl...

Wy tu robicie dziadowskie oszcz阣no禼i, a potem przyjdzie jaka kontrola. ;)
Mo縠 lepiej zmieni styl jazdy samochodem, w paliwie jest przecie du縪 wi阠ej
podatk體.

Z ostrzejszego je縟縠nia masz zazwyczaj frajd,poczucie swobody i tego typu rzeczy.

Co masz z p砤cenia idiotycznego podatku Belki na Rudego i jego kolesi?

A poza tym miliony sk砤daj si z takich w砤秐ie dziadowskich stuz硂t體ek. A unikanie belki uczy jednej cennej rzeczy - optymalizacji.

Data: 2009-05-02 23:17:10
Autor: MK
"MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> wrote in message news:gticbc$7gk$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Z ostrzejszego je縟縠nia masz zazwyczaj frajd,poczucie swobody i tego typu rzeczy.

Poczucie swobody to chyba jak jestes Kurskim lub innym pisiorowym poslem i mozesz sie schowac za immunitetem ;).

Co masz z p砤cenia idiotycznego podatku Belki na Rudego i jego kolesi?

Jak placiles na Samoobrone i Kaczorow to bylo Ci lzej? Jesli tak to pomysl, ze ta kasa idzie na viagre, malpeczki i dlugopisy z faksimile Pierwszej Damy ;)

A poza tym miliony sk砤daj si z takich w砤秐ie dziadowskich stuz硂t體ek. A unikanie belki uczy jednej cennej rzeczy - optymalizacji.

A z tym sie zgadzam... nie nalezy Panstwu oddawac wiecej niz niezbedne minimum...

MK

Data: 2009-05-02 23:26:13
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "MK" <macka@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:gtid8o$dlo$1news.wp.pl...

Poczucie swobody to chyba jak jestes Kurskim lub innym pisiorowym poslem i mozesz sie schowac za immunitetem ;).

S i inne mo縧iwo禼i, ale mniejsza o to, bo to OT. ;>

Jak placiles na Samoobrone i Kaczorow to bylo Ci lzej? Jesli tak to pomysl, ze ta kasa idzie na viagre, malpeczki i dlugopisy z faksimile Pierwszej Damy ;)

O przepraszam bardzo, ja tego podatku p砤c 秎adowe ilo禼i (cho to i tak za du縪). Ze 200 z mo縠 si rocznie uzbiera, ale na pewno nie ka縟ego roku, a ju na pewno nie tego jak s overnighty w Aliorze i Eurobanku. Nie trzymam w tym pa駍twie 秗odk體 w formie lokat i depozyt體, czasem si tylko trafi jaka "przelotka".

Data: 2009-05-03 09:14:58
Autor: otrov
MarekZ pisze:
O przepraszam bardzo, ja tego podatku p砤c 秎adowe ilo禼i (cho to i tak za du縪). Ze 200 z mo縠 si rocznie uzbiera, [..]

Zapewniam Ci, 縠 p砤cisz wi阠ej. Zapomnia砮 o podatku VAT i akcyzie.
Chyba, 縠 znasz jaki magiczny spos骲, 縠by i tego unikn辨, to wtedy chyl g硂w..

o.

Data: 2009-05-03 09:48:16
Autor: Pete
otrov pisze:
MarekZ pisze:
[...]

Rezydent w USA? :)

--
Pete

Data: 2009-05-03 11:54:10
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "otrov" <otrov@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:gtjg9h$1fe$1news.wp.pl...

Zapewniam Ci, 縠 p砤cisz wi阠ej. Zapomnia砮 o podatku VAT i akcyzie.
Chyba, 縠 znasz jaki magiczny spos骲, 縠by i tego unikn辨, to wtedy chyl g硂w..

Wiem, i sumarycznie p砤c wi阠ej. :>

"TEGO PODATKU" odnosi硂 si do podatku od dochod體 kapita硂wych. Przeciwko VAT nic nie mam, to najbardziej sprawiedliwy co do zasady podatek. Akcyza tak縠 ujdzie. Belkowe, PIT i CIT to po prostu z硂dziejstwo.

Data: 2009-05-03 11:56:51
Autor: Szymon
[...]

Jeszcze nie tak dawno akcyza by砤 definiowana jako podatek od towar體 luksusowych. W XXI wieku owym luksusem jest w Polsce pr眃 albo benzyna... jeszcze nie powietrze, aczkolwiek i od tego te s podatki (tzw. podatek klimatyczny).
Tia... bardzo sprawiedliwe te nasze podatki.

Data: 2009-05-03 12:36:27
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "Szymon" <nospam@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:gtjq1q$l5e$1news.dialog.net.pl...

[...]

Nie udawaj dziecka. Z punktu widzenia pa駍twa polskiego: "zabra trzeba, pytanie tylko jak".

Chyba zgodzisz si, 縠 akcyza i VAT (abstrahuj眂 od zaciemnienia idei VAT akurat w polskim pa駍twie) s bardziej sprawiedliwe ni CIT czy PIT czy ju absolutne kurioza w postaci podatku od odsetek albo PCC.

Data: 2009-05-03 11:57:04
Autor: MarekZ
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "MarekZ" <marekz_usun_@irc.pl> napisa w wiadomo禼i news:gtjp23$q1t$1srv.cyf-kr.edu.pl...

"TEGO PODATKU" odnosi硂 si do podatku od dochod體 kapita硂wych.

Zreszt nawet i to nieprawda. :-( Odnosi硂 si to do podatku od odsetek.

Tego od dochod體 z papier體 warto禼iowych oddaj z硂dziejom krocie. :-(

Data: 2009-05-03 13:12:37
Autor: Pete
MarekZ pisze:
Tego od dochod體 z papier體 warto禼iowych oddaj z硂dziejom krocie. :-(

Akurat od zysk體 kapita硂wych, to podatek jest jednym z najni縮zych, wi阠 wstydzi砨y si narzeka :P

Jeste zatem jednym z p砤c眂ych najni縮ze podatki.

--
Pete

Data: 2009-05-03 13:26:29
Autor: zgred
Zesz硂 na podatki Re: eurobank -dzi enna kapitalizacja od 30/04
MarekZ pisze:

Przeciwko VAT nic nie mam, to najbardziej sprawiedliwy co do zasady podatek. Akcyza tak縠 ujdzie. Belkowe, PIT i CIT to po prostu z硂dziejstwo.

No i zesz硂 nam zupe硁ie OT/NTG na podatki...

VAT sprawiedliwy??? Szewc szyje buty piekarzowi itd., a z jakiej racji maj by okradani?

Po co s podatki?
- 痚by sfinansowa funkcje pa駍twa.
Jakie s NIEZB蔇NE funkcje pa駍twa?
- (sam sobie odpowiedz)
Sprawiedliwe podatki, to:
- pog丑wne (sta硑 podatek "osobisty", ka縟y p砤ci t sam kwot) na pokrycie spo砮cznych wydatk體 pa駍twa "od 砨a"
- pod. katastralny (od ZADEKLAROWANEJ warto禼i nieruchomo禼i) na pokrycie "terytorialnych" wydatk體 pa駍twa - np. armii i policji. Dlatego od ZADEKLAROWANEJ, bo oznacza to, 縠 w ka縟ej chwili kto mo縠 przyj舵 do Ciebie, po硂縴 Ci na stole 150% (okre秎one konstytucyjnie) tej zadeklarowanej przez Ciebie kwoty i powiedzie "teraz to jest moje, id sobie".

Reszta podatk體, to czysty bandytyzm. Rabunek.
Za inne "funkcje pa駍twa" (lecznictwo, o秝iata) ka縟y p砤ci sam za siebie. Je秎i chce.

--
Dzi阫uj, pozdrawiam. Zgred.

Data: 2009-05-03 14:58:16
Autor: Dannyboy
zgred pisze:

Reszta podatk體, to czysty bandytyzm. Rabunek.
Za inne "funkcje pa駍twa" (lecznictwo, o秝iata) ka縟y p砤ci sam za siebie. Je秎i chce.

na UPR nie glosowalo dotychczas wi阠ej ni 1,44% tych kt髍zy g硂sowali

--
pozdrawiam | best regards | saludos
Dan the Man

Data: 2009-05-06 19:46:44
Autor: Mariusz
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U偶ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gti52u$21kh$1opal.icpnet.pl...
gdyby kapitalizacja by艂a miesi臋czna to po 30 dniach od ww. kwoty nale偶a艂oby zap艂aci膰 14 z艂 odsetek (74,7 - w zaokr膮gleniu 75 x 19 % = 14,25 z艂 - w zaokr膮gleniu 14 z艂)

chyba 14 podatku, nie odsetek

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-05-02 23:06:33
Autor: schliesky
Mario pisze:
[...]

Aj, z tydzie艅, dwa temu wyklika艂em par臋 lokat, a teraz trzeba b臋dzie znowu wyklika膰 nieprzed艂u偶anie :-(

A tak powa偶nie, super informacja, dobrze czyta膰 grup臋, bo w 偶yciu bym nie zauwa偶y艂. Tylko, 偶eby si臋 nie okaza艂o po tym jak mi kasa lokat sp艂ynie, 偶e po cichu jakie艣 prowizje wprowadzili...

Widzieli艣cie kalkulator? :-)

http://www.depozyty-eurobank.pl/2,kontakt.html?iK=5417

Jawnie graj膮 na nosie US, 偶eby tylko nie przesadzili, bo si臋 w ko艅cu kto艣 tym zainteresuje...

Data: 2009-05-02 23:11:29
Autor: MK
"schliesky" <schliesky@gazeta.pl> wrote in message news:gticb1$hkv$1inews.gazeta.pl...

Widzieli艣cie kalkulator? :-)

http://www.depozyty-eurobank.pl/2,kontakt.html?iK=5417

Jawnie graj膮 na nosie US, 偶eby tylko nie przesadzili, bo si臋 w ko艅cu kto艣 tym zainteresuje...

A niby czym? Poslami? Overnighty od lat sa w ofercie bankow i byly znane w chwili ustalania ordynacji podatkowej.

MK

Data: 2009-05-02 23:39:13
Autor: glaukonWYTNIJTO
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

> Widzieli&#65533;cie kalkulator? :-)

A jakiemu dok砤dnie oprocentowaniu zwyk砮j belkowej lokaty odpowiada ten
bezbelkowy 6.06%? Czy b阣zie to chocia 8%?

Data: 2009-05-02 23:41:38
Autor: zlotowinfo
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisa w wiadomo禼i news:653d.000000ec.49fcbd81newsgate.onet.pl...

> Widzieli&#65533;cie kalkulator? :-)

A jakiemu dok砤dnie oprocentowaniu zwyk砮j belkowej lokaty odpowiada ten
bezbelkowy 6.06%? Czy b阣zie to chocia 8%?

kalkulator popsu si ;p
6,06 / 0,81 = 7,48148148148148

Data: 2009-05-03 11:56:22
Autor: darnok
zlotowinfo pisze:
> [...]

A jakiemu dok砤dnie oprocentowaniu zwyk砮j belkowej lokaty odpowiada ten
bezbelkowy 6.06%? Czy b阣zie to chocia 8%?

wiecej bo jeszcze procent skladany :)
no i mozna/powinno sie uwzglednic ze belka moze wyniesc do 40% nawet

Data: 2009-05-03 14:29:23
Autor: zlotowinfo
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
U縴tkownik "darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> napisa w wiadomo禼i news:gtjm7m$s8k$1inews.gazeta.pl...
zlotowinfo pisze:
> [...]

6,06 / 0,81 = 7,48148148148148

wiecej bo jeszcze procent skladany :)
no i mozna/powinno sie uwzglednic ze belka moze wyniesc do 40% nawet

przy normalnych kwotach du縠j r罂nicy nie ma ~7,6%
152 - 8,87%
 92 - 9,80%
 31 - 14,54%

Data: 2009-05-03 13:46:10
Autor: schliesky
MK pisze:

Jawnie graj膮 na nosie US, 偶eby tylko nie przesadzili, bo si臋 w ko艅cu kto艣 tym zainteresuje...

A niby czym? Poslami? Overnighty od lat sa w ofercie bankow i byly znane w chwili ustalania ordynacji podatkowej.

W sumie racja.

Data: 2009-05-05 00:43:09
Autor: glaukonWYTNIJTO
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
"Odsetki od &#65533;rodk贸w na rachunku oszcz&#65533;dno&#65533;ciowym kapitalizowane s&#65533; na koniec ka偶dego dnia".

Chcia砮m im zanie禼 jakie 10 tys. na KO, ale podobno s jakie op砤ty za
prowadzenie ROR. Trzeba co miesi眂 pami阾ac, 縠by im przynie禼 800 z硂tych, czy
s inne mo縧iwo禼i, 縠by ROR by za darmo? I czy nie ma p蠹niej k硂pot體 z
bezp砤tnym zamkni阠iem tego rachunku?

Data: 2009-05-05 01:00:30
Autor: sorden
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

[...]

Jak wplacisz 10k, to bedziesz zwolniony z oplat. Tylko debetowki nie
bierz :)

--
in

Data: 2009-05-05 23:25:05
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]

> p蠹niej k硂pot體 z bezp砤tnym zamkni阠iem tego rachunku?

Jak wplacisz 10k, to bedziesz zwolniony z oplat. Tylko debetowki nie

Ju za硂縴砮m to konto. Tylko dlaczego w podgl眃zie on-line przy KO pisz
"kapitalizacja miesi阠zna"?

Data: 2009-05-05 23:52:36
Autor: sorden
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

Ju za硂縴砮m to konto. Tylko dlaczego w podgl眃zie on-line przy KO pisz
"kapitalizacja miesi阠zna"?

Tez na to zwrocilem uwage. Jednak odsetki doliczane sa do stanu konta
codziennie.

--
in

Data: 2009-05-06 00:08:52
Autor: glaukonWYTNIJTO
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

Tez na to zwrocilem uwage. Jednak odsetki doliczane sa do stanu konta
codziennie.

Dziewczyna w oddziale zapodawa砤 mi jakie halucynacje, 縠 kapitalizacja
codziennie, ale wyp砤ta tych odsetek raz na miesi眂, nie stara砮m si zrozumiec.

Data: 2009-05-06 00:57:32
Autor: sorden
[...]

A moze odwrotnie :)
Wtedy zrobiliby nas w bambuko i na koniec miesiaca pobrali podatek... ;]

--
in

Data: 2009-05-06 09:45:58
Autor: kisio
glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
[...]

ju to zmienili, jest napisane dzienna :)

Data: 2009-05-06 23:27:20
Autor: Schliesky
kisio wrote:

Ju za硂縴砮m to konto. Tylko dlaczego w podgl眃zie on-line przy KO pisz
"kapitalizacja miesi阠zna"?

ju to zmienili, jest napisane dzienna :)

Musz ostro czyta grup :-) Dobrze!

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-05-07 22:33:52
Autor: eg
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
jaka kwote mozna trzymac maksymalnie na ich rachunku oszczednosciowym, by nie placic podatku belki?

jesli dobrze licze wychodzi jakies 2,9 tys. zl

wowczas 2,9 tys. zl * 0,0606 /365 daje 0,48 zl dziennie, przy zaokragleniu do pelnego zlotego daje 0 zl jako podstawe do obliczenia podatku

przy 3 tys. zl mamy juz 0,50 zl dziennie, co przy zaokragleniu do pelnego zlotego daje 1 zl jako podstawe do obliczenia podatku

czy dobrze kombinuje, czy sie myle?

Data: 2009-05-07 22:39:25
Autor: sorden
eg wrote:

przy 3 tys. zl mamy juz 0,50 zl dziennie, co przy zaokragleniu do pelnego
zlotego daje 1 zl jako podstawe do obliczenia podatku

czy dobrze kombinuje, czy sie myle?

Zle, zaokraglen dokonuje sie nie na podstawie ale na samej kwocie podatku.
Czyli kombinuj ile trzymac,zeby nie wyszlo 2,50 pln ;)

--
in

Data: 2009-05-07 22:53:33
Autor: eg
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Zle, zaokraglen dokonuje sie nie na podstawie ale na samej kwocie podatku.
Czyli kombinuj ile trzymac,zeby nie wyszlo 2,50 pln ;)

Nie widzialem. Upps.... Wobec tego wychodzi 14,9 tys. Jesli uwzglednic, ze w eurobanku mozna miec do pieciu rachunkow oszczednosciowych, wychodzi calkiem ladna sumka (74,5 tys.) wolna od belki.....

Data: 2009-05-08 12:26:21
Autor: darnok
eg pisze:
[...]

A powyzej tej kwoty mozesz trzymac na lokatach 7dniowych. Oproc 6% - maks lokata zeby bylo bez belki to cos ok 2160zl. Ale mozna ich miec nieskonczenie wiele - jedyna wada - trzeba sie naklikac.