eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

Data: 2009-05-05 00:43:09
Autor: glaukonWYTNIJTO
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
"Odsetki od �rodków na rachunku oszcz�dno�ciowym kapitalizowane s� na koniec kaşdego dnia".

Chciałem im zanieśc jakieś 10 tys. na KO, ale podobno są jakieś opłaty za
prowadzenie ROR. Trzeba co miesiąc pamiętac, żeby im przynieśc 800 złotych, czy
są inne możliwości, żeby ROR był za darmo? I czy nie ma później kłopotów z
bezpłatnym zamknięciem tego rachunku?

Data: 2009-05-05 01:00:30
Autor: sorden
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

[...]

Jak wplacisz 10k, to bedziesz zwolniony z oplat. Tylko debetowki nie
bierz :)

--
in

Data: 2009-05-05 23:25:05
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]

> później kłopotów z bezpłatnym zamknięciem tego rachunku?

Jak wplacisz 10k, to bedziesz zwolniony z oplat. Tylko debetowki nie

Już założyłem to konto. Tylko dlaczego w podglądzie on-line przy KO piszą
"kapitalizacja miesięczna"?

Data: 2009-05-05 23:52:36
Autor: sorden
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

Już założyłem to konto. Tylko dlaczego w podglądzie on-line przy KO piszą
"kapitalizacja miesięczna"?

Tez na to zwrocilem uwage. Jednak odsetki doliczane sa do stanu konta
codziennie.

--
in

Data: 2009-05-06 00:08:52
Autor: glaukonWYTNIJTO
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04

Tez na to zwrocilem uwage. Jednak odsetki doliczane sa do stanu konta
codziennie.

Dziewczyna w oddziale zapodawała mi jakieś halucynacje, że kapitalizacja
codziennie, ale wypłata tych odsetek raz na miesiąc, nie starałem się zrozumiec.

Data: 2009-05-06 00:57:32
Autor: sorden
[...]

A moze odwrotnie :)
Wtedy zrobiliby nas w bambuko i na koniec miesiaca pobrali podatek... ;]

--
in

Data: 2009-05-06 09:45:58
Autor: kisio
glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
[...]

już to zmienili, jest napisane dzienna :)

Data: 2009-05-06 23:27:20
Autor: Schliesky
kisio wrote:

Już założyłem to konto. Tylko dlaczego w podglądzie on-line przy KO piszą
"kapitalizacja miesięczna"?

już to zmienili, jest napisane dzienna :)

Muszą ostro czytać grupę :-) Dobrze!

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2009-05-07 22:33:52
Autor: eg
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
jaka kwote mozna trzymac maksymalnie na ich rachunku oszczednosciowym, by nie placic podatku belki?

jesli dobrze licze wychodzi jakies 2,9 tys. zl

wowczas 2,9 tys. zl * 0,0606 /365 daje 0,48 zl dziennie, przy zaokragleniu do pelnego zlotego daje 0 zl jako podstawe do obliczenia podatku

przy 3 tys. zl mamy juz 0,50 zl dziennie, co przy zaokragleniu do pelnego zlotego daje 1 zl jako podstawe do obliczenia podatku

czy dobrze kombinuje, czy sie myle?

Data: 2009-05-07 22:39:25
Autor: sorden
eg wrote:

przy 3 tys. zl mamy juz 0,50 zl dziennie, co przy zaokragleniu do pelnego
zlotego daje 1 zl jako podstawe do obliczenia podatku

czy dobrze kombinuje, czy sie myle?

Zle, zaokraglen dokonuje sie nie na podstawie ale na samej kwocie podatku.
Czyli kombinuj ile trzymac,zeby nie wyszlo 2,50 pln ;)

--
in

Data: 2009-05-07 22:53:33
Autor: eg
eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
Zle, zaokraglen dokonuje sie nie na podstawie ale na samej kwocie podatku.
Czyli kombinuj ile trzymac,zeby nie wyszlo 2,50 pln ;)

Nie widzialem. Upps.... Wobec tego wychodzi 14,9 tys. Jesli uwzglednic, ze w eurobanku mozna miec do pieciu rachunkow oszczednosciowych, wychodzi calkiem ladna sumka (74,5 tys.) wolna od belki.....

Data: 2009-05-08 12:26:21
Autor: darnok
eg pisze:
[...]

A powyzej tej kwoty mozesz trzymac na lokatach 7dniowych. Oproc 6% - maks lokata zeby bylo bez belki to cos ok 2160zl. Ale mozna ich miec nieskonczenie wiele - jedyna wada - trzeba sie naklikac.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04