eurobank i KO - matematyczna ciekawostka

Data: 2009-09-08 13:40:03
Autor: xbartx
eurobank i KO - matematyczna ciekawostka

Tak dzisiaj zupełnie przez przypadek zaglądnąłem w historię KO i moim oczom ukazało się takie oto iście matematyczne cudo :)

01-09-2009 Przelew przychodzący wewnętrzny
1,415.00 02-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
0.23 1,415.23

03-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
0.22 1,415.45

04-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
0.22 1,415.67

05-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
0.22 1,415.89

06-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
0.22 1,416.11

07-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
0.22 1,416.33

08-09-2009 Odsetki - Kapitalizacja odsetek
0.22 1,416.55

Zna ktoś jakieś w miarę racjonalne wytłumaczenie powyższego, bo ja się poddałem. Logicznie skoro pierwsze odsetki wynosiły 23 gr i powiększyły, jakby nie patrzeć, stan wyjściowy to jakim cudem kolejne odsetki wynoszą już tylko 22 gr? To jakaś wyższa półka matematyczna czy jak ;)

Data: 2009-09-08 06:42:30
Autor: Raff
eurobank i KO - matematyczna ciekawostka
A kiedy nast±piła zmiana oprocentowania z 6,06% na 5,7%.

Data: 2009-09-08 14:07:05
Autor: xbartx
braki i wtopa autora

Nie czytać. Albo może czytać ku przestrodze ;)

Data: 2009-09-08 15:43:35
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
eurobank i KO - matematyczna ciekawostka
może winna jest obniżka oprocentowania z 6,06% na 5,70%?

Data: 2009-09-08 15:50:06
Autor: Apronet Serwis

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:h85mrj$dil$9inews.gazeta.pl...

[...]

za 01.09  przy odsetkach 6,06 miałeś 0,234928

Data: 2009-09-08 14:05:23
Autor: xbartx
eurobank i KO - matematyczna ciekawostka

A no fakt. Przepraszam za zamieszanie, ale zamianę % nie wziąłem pod uwagę, ale wtopa! hłe hłe

eurobank i KO - matematyczna ciekawostka