eurobank on-line

Data: 2009-03-10 22:51:08
Autor: Anna R.
eurobank on-line
dlaczego w serwisie eurobanku nie ma mozliwosci

zlecania przelewów z datą przyszłą

toż to szok jest - co za cholerstwo

Data: 2009-03-10 22:55:21
Autor: Piotr Gralak
eurobank on-line
Anna R. napisał(a):
dlaczego w serwisie eurobanku nie ma mozliwosci

zlecania przelewów z datą przyszłą

toż to szok jest - co za cholerstwo

alez jest. wybierz zlecenia zamiast przelewow. nawet domyslnie sie ustawiaja jednorazowe ;)

Data: 2009-03-10 22:59:29
Autor: Anna R.
eurobank on-line
niestety

chcę ustawić na 11 marca a tu

Nieprawidłowy termin pierwszej planowanej realizacji. Najbliższy możliwy termin to 12-03-2009.

ki czort?

Data: 2009-03-10 23:06:01
Autor: Piotr Gralak
eurobank on-line
Anna R. napisał(a):
niestety

chcę ustawić na 11 marca a tu

Nieprawidłowy termin pierwszej planowanej realizacji. Najbliższy możliwy termin to 12-03-2009.

ki czort?

aa za pozno juz ;)
poczekaj do polnocy i zrob zwykly przelew :)

PG

Data: 2009-03-10 23:32:54
Autor: krzysztofsf@wp.pl
eurobank on-line
On 10 Mar, 22:59, "Anna R." <anro...@o2.pl> wrote:
niestety

chcę ustawić na 11 marca a tu

Nieprawidłowy termin pierwszej planowanej realizacji. Najbliższy możliwy
termin to 12-03-2009.

ki czort?

Przywrocili to ograniczenie?
Tak od miesiaca-poltorej mozna bylo zlecac przyszle na dzien nastepny.

Data: 2009-03-11 02:35:07
Autor: krzysztofsf@wp.pl
eurobank on-line
On 11 Mar, 07:32, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

> ki czort?

Przywrocili to ograniczenie?
Tak od miesiaca-poltorej mozna bylo zlecac przyszle na dzien nastepny.

tkneli mnie dzisiaj naliczniem oplaty za konto - pchnalem reklamacje.
ciekawe skad im to wyszlo, bo oplaty regulaminowo nie mam za zasilenie
konta w miesiacu poprzednim wymagana kwota.

eurobank on-line