eurobank przerwa

Data: 2010-08-12 19:43:09
Autor: Damian Niusy
eurobank przerwa
Przerwa i to 2 dni, chyba szykują jakaś duża rewolucje :)
Ciekawe jak będą chodziły automatyczne zlecenia KO-- >ROR

Informujemy, że od dnia 14 sierpnia 2010 roku od godziny 19:00 do
16 sierpnia 2010 roku do godziny 8:30 będą trwały prace
konserwacyjne systemu informatycznego.
Podczas trwania prac konserwacyjnych nie będą aktualizowane
informacje w internetowym serwisie eurobank online. Mogą wystąpić
także utrudnienia w realizacji płatności w punktach
handlowo-usługowych oraz wypłatach gotówki w bankomatach przy
użyciu kart płatniczych. Dyspozycje zlecone w trakcie prac
konserwacyjnych zostaną zaksięgowane po ich zakończeniu,
najpóźniej 16 sierpnia 2010 roku do godziny 8:30.

Za niedogodności przepraszamy.

Damian

Data: 2010-08-12 18:25:22
Autor: xbartx
eurobank przerwa
Dnia Thu, 12 Aug 2010 19:43:09 +0200, Damian Niusy napisał(a):

Przerwa i to 2 dni, chyba szykują jakaś duża rewolucje :) Ciekawe jak
będą chodziły automatyczne zlecenia KO-- >ROR

Taaa albo odkurzanie serwerowni ;)

Data: 2010-08-12 20:26:08
Autor: Gosc
eurobank przerwa
Damian Niusy pisze:
[...]

Na bank tak samo. Niby dlaczego miałoby się coś zmienić?

Data: 2010-08-16 06:51:02
Autor:
eurobank przerwa
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
Informujemy, że od dnia 14 sierpnia 2010 roku od godziny 19:00 do
16 sierpnia 2010 roku do godziny 8:30 będą trwały prace
konserwacyjne systemu informatycznego.

Cześć,

pojawiło się coś nowego po tej długiej przerwie? Ja nie mogę się dostać do
konta - muszę przeładowywać stronę po kilka razy żeby coś się wyświetliło,
zazwyczaj wyświetla się nieostylowane. Jak na razie dramat, przerwa chyba trwa
nadal :)

Data: 2010-08-16 09:08:41
Autor: Robert Kois
eurobank przerwa
Dnia Mon, 16 Aug 2010 06:51:02 +0000 (UTC), arka.dio@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a):

[...]

Ale zauważyłeś, że prace mogą trwać do 8:30 zgodnie z zapowiedzią? ;)
Aktualnie działa, na pierwszy rzut oka zmian nie widać

--
Kojer

Data: 2010-08-16 08:37:09
Autor:
eurobank przerwa
Robert Kois <kojer@hell.pl> napisał(a):

> [...]

Ale zauważyłeś, że prace mogą trwać do 8:30 zgodnie z zapowiedzią? ;)
Aktualnie działa, na pierwszy rzut oka zmian nie widać

Zauważyłem, dlatego zalogowałem się tam o 8:50 :) Wiadomość na grupę napisałem
2 minuty po :)

Data: 2010-08-16 11:27:06
Autor: Robert Kois
eurobank przerwa
Dnia Mon, 16 Aug 2010 08:37:09 +0000 (UTC), arka.dio@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a):

[...]

O 8:40 zrobiłem przelew wewnętrzny i zleciłem zewnętrzny. Działało. --
Kojer

eurobank przerwa