eurobank system si? sypie

Data: 2011-02-18 11:15:46
Autor: zlotowinfo
eurobank system si? sypie
wykonane 3 przelewy po polnocy
z KO na ROR, po 700zł
dwa z nich rano były na ROR

trzeci nie pojawił się, napisałem reklamację
na KO znikła kasa, na ROR sie nie pojawiła
oczywiście dostępne środki i saldo różnią się na KO

Data: 2011-02-18 11:28:58
Autor: witrak()
eurobank system si? sypie
zlotowinfo wrote:
[...]

Ale przecież "od zawsze" tak jest !
Trzeba poklikać, obejrzeć historię, szczegóły rachunku, wylogować
się, jeszcze raz szczegóły i może się zaktualizuje :-))

witrak()

Data: 2011-02-18 11:45:25
Autor: zlotowinfo
eurobank system si? sypie
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:ijlgft$hcr$1srv.cyf-kr.edu.pl...
zlotowinfo wrote:
[...]

to poważniejszy problem, klikanie/odświeżanie/relogi nic nie dają
nic nie da się zrobić 700zł wisi gdzieś w powietrzu

Data: 2011-02-18 12:15:07
Autor: Bogdan
eurobank system si? sypie
z EuroBankiem nie dojdziesz do ładu.
Nie wiem ile reklamacji złozyłem i miało sie poprawić.
Jedyną poprawą jest to że znikają mi ryzy papieru.

Data: 2011-02-18 12:22:30
Autor: zlotowinfo
eurobank system si? sypie
Użytkownik "Bogdan" <wermo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d5e54bf$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
z EuroBankiem nie dojdziesz do ładu.
Nie wiem ile reklamacji złozyłem i miało sie poprawić.
Jedyną poprawą jest to że znikają mi ryzy papieru.

mają pocztę wewnętrzną ;)

Data: 2011-02-18 12:37:10
Autor: Robert Kois
eurobank system si? sypie
Dnia Fri, 18 Feb 2011 12:22:30 +0100, zlotowinfo napisał(a):

z EuroBankiem nie dojdziesz do ładu.
Nie wiem ile reklamacji złozyłem i miało sie poprawić.
Jedyną poprawą jest to że znikają mi ryzy papieru.
mają pocztę wewnętrzną ;)

Mają, ale na reklamacje złożoną przez nią uparcie chcą odpowiadać
telefonicznie, po odmowie zautoryzowania się odpowiedź przychodzi listem
poleconym :).

--
Kojer

Data: 2011-02-18 12:54:26
Autor: Maruda
eurobank system si? sypie
W dniu 2011-02-18 12:37, Robert Kois pisze:
[...]

No to znikają, czy Ci przybywa?
Na odwrocie ich listu możesz potem coś wydrukować. Nie narzekaj. :)

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-02-18 12:56:02
Autor: Robert Kois
eurobank system si? sypie
Dnia Fri, 18 Feb 2011 12:54:26 +0100, Maruda napisał(a):

[...]

Ale może sprawdź komu odpowiadasz :)

--
Kojer

Data: 2011-02-19 10:36:12
Autor: zlotowinfo
eurobank system si? sypie
Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że opisana przez Pana sytuacja została dokładnie zbadana, a błąd już nie występuje.

Jednocześnie przepraszamy za wszelkie utrudnienia i zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby tego typu błędy w przyszłości się nie pojawiały.

Z poważaniem

Centrum Obsługi Klienta
Euro Bank

Data: 2011-02-19 11:49:53
Autor: Gosc
eurobank system si? sypie
W dniu 2011-02-19 10:36, zlotowinfo pisze:
[...]

Tak z ciekawości. Przelew się wykonał, tylko nie widoczny był w Bankowość Internetowej, czy nie wykonał się i w blokadach wisiał?

Pozdrawiam
Gość

Data: 2011-02-20 15:51:43
Autor: zlotowinfo
eurobank system si? sypie
Użytkownik "Gosc" <a@a.a> napisał w wiadomości news:ijo78i$joe$1news.task.gda.pl...
Tak z ciekawości. Przelew się wykonał, tylko nie widoczny był w Bankowość Internetowej, czy nie wykonał się i w blokadach wisiał?

przelew został potwierdzony, nie było go w historii, nie wiem gdzie eurobank ma blokady, były 2 stany konta, wykonali chyba korektę ręczną

Data: 2011-02-19 12:25:01
Autor: witrak()
eurobank system si? sypie
zlotowinfo wrote:
Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że opisana przez Pana sytuacja została
dokładnie zbadana, a błąd już nie występuje.

Ja już dostałem podobne wyjaśnienie kilkakrotnie ;-)

witrak()

Data: 2011-02-26 10:20:36
Autor: zlotowinfo
eurobank system si? sypie
eurobank dalej daje d... w przelewach wewnętrznych
544,44 PLN 0,00 PLN i tak wisi już pol godziny

eurobank system si? sypie