eurobank zaliczyl pad, działa offline

Data: 2010-10-16 00:11:38
Autor: zlotowinfo
eurobank zaliczyl pad, działa offline
przelew wykonany pomiędzy kontami po poludniu nadal nie wykonał się

przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dzi¶ nie dotarł

siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

Data: 2010-10-16 00:38:43
Autor: Piotr Gralak
zlotowinfo napisał(a):
przelew wykonany pomiędzy kontami po poludniu nadal nie wykonał się

przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dzi¶ nie dotarł

siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

spokojnie. ten typ tak ma. w nocy zawsze działa offline i na dodatek pokazuje stan na dzień poprzedni, więc nie widzisz dzisiejszych operacji.
jutro wszystko wróci do normy.

Data: 2010-10-16 09:25:41
Autor: zlotowinfo
eurobank zaliczyl pad, działa offline
Użytkownik "Piotr Gralak" <gral74@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9al6q$5tt$1inews.gazeta.pl...
zlotowinfo napisał(a):
[...]

offline w dzien??? ok. 17tej
klikalem kilkadziesiat razy by odswiezylo
logowalem sie pozniej tez kilka razy

eurobank najwidoczniej swoja offlinowosc zaczyna trenowac caly dzien, pisalem dlatego że to pierwszy raz się tak działo

bo z reguly starczalo pare klikow

Data: 2010-10-16 09:01:22
Autor:
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
przelew wykonany pomiędzy kontami po poludniu nadal nie wykonał się przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dzi¶ nie dotarł
siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

Sam spłacam swoje zobowi±zania ostatniego dnia, ale mam ¶wiadomo¶ć, że każdy
bank ma MAKSYMALNIE 2 dni na wykonanie mojego zlecenia. Rzadko im zdarza się
to wykorzystywać, ale jak się zdarzy (chociaż mi się jeszcze to nie zdarzyło,
odpukać!), to nie mam o to do nich pretensji. Najwyżej sam do siebie, ze
posk±piłem się o dzienne odsetki, np.  od 2000 PLN (raptem kilkadziesi±t
groszy...)

Żeby nie mnożyć moich postów odpowiem tutaj też i do posta p. Gralaka:
Jak Eurobank jest offline, to pokazuje stany z ostatniego logowania
użytkownika (a nie z "poprzedniego dnia")- może to być nawet 2-3 dni wstecz ;)
Ja rzadko się tam loguję i sam byłem zaskoczony, że wieczorem nie widzę
wypłaty VE sprzed 3 dni (nawet blokady...). Napisałem o tym poczt± wewnętrzn±
i otrzymałem odpowiedĽ od banku, któr± wyżej się podzieliłem...

Data: 2010-10-16 09:16:34
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 16 Oct 2010 00:11:38 +0200, zlotowinfo napisał(a):

przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dzi¶ nie dotarł

Ale zauważyłe¶, że jest sobota? Dojdzie w poniedziałek.

siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

Może czas u¶wiadomić siostrze co to elixir i jak działa.

--
Kojer

Data: 2010-10-16 09:24:09
Autor: zlotowinfo
eurobank zaliczyl pad, działa offline
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1hdj97k9dmbn1$.dlgkojer.kojer...
Dnia Sat, 16 Oct 2010 00:11:38 +0200, zlotowinfo napisał(a):

przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dzi¶ nie dotarł

Ale zauważyłe¶, że jest sobota? Dojdzie w poniedziałek.

wczoraj o ktorym mowilem to był czwartek
splata nie doszła cały dzien

siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien

Może czas u¶wiadomić siostrze co to elixir i jak działa.

radzę sobie

Data: 2010-10-16 10:55:52
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 16 Oct 2010 09:24:09 +0200, zlotowinfo napisał(a):

przelew wykonany z mbanku wczoraj wieczorem dzi¶ nie dotarł
Ale zauważyłe¶, że jest sobota? Dojdzie w poniedziałek.
wczoraj o ktorym mowilem to był czwartek
splata nie doszła cały dzien

Pisałe¶ dzisiaj, więc wczoraj to pi±tek.
siostra przerażona bo zrobiła wczoraj splate kredytu a to ostatni dzien
Może czas u¶wiadomić siostrze co to elixir i jak działa.
radzę sobie

Dzwonili¶cie do nich zamiast mirmiłować? Testowy przelew między moimi kontami zrobiony przed chwil± zadziałał.

--
Kojer

eurobank zaliczyl pad, działa offline