[info] eurobank - zmiany www?

Data: 2010-01-30 12:48:54
Autor: xbartx
[info] eurobank - zmiany www?

Właśnie się logowałem i mam wrażenie, że nastąpiły pewnie zmiany. Jest podział na konta osobiste i rachunki oszczędnościowe - tego to raczej na pewno nie było. Pojawiła się też z boku opcja "operacje zaplanowane" ale co do tego to już nie jestem pewny czy było/nie było. Przyznam, że korzystam sporadycznie, więc ciężko mi coś więcej powiedzieć. Ktoś coś więcej zauważył?

--
xbartx

Data: 2010-01-31 11:07:41
Autor: BI
eurobank - zmiany www?
On 30 Sty, 13:48, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Pojawiła się też z boku opcja "operacje zaplanowane" ale
co do tego to już nie jestem pewny czy było/nie było.

Zmieniła się kolejno¶ć prezentowania rachunków, najpierw wszystkie ROR-
y, potem RO (własne i z posiadanym pełnomocnictwem).
"Operacje zaplanowane" - już były.

Data: 2010-02-01 15:03:02
Autor: witrak()
eurobank - zmiany www?
On 2010-01-31 20:07, BI wrote:
[...]

Przy okazji znowu popsuli aktualizację stanu rachunków: po przelewie zewnętrznym zdejmuj± sumę przelewu "od razu" (tzn. jak na EB :-) ), ale po wewnętrznym zmniejszony stan widać dopiero po ponownym zalogowaniu.

witrak()

Data: 2010-02-01 06:17:25
Autor: Jarek Andrzejewski
eurobank - zmiany www?
On 1 Lut, 15:03, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:
[...]

wy/za-logowanie nie jest potrzebne. Kliknij raz lub dwa na "Eurobank
online/produkty", a się od¶wieży.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-01 15:29:22
Autor: witrak()
eurobank - zmiany www?
On 2010-02-01 15:17, Jarek Andrzejewski wrote:
[...]

Toż pisałem, że popsuli - tak było jeszcze w ub. tygodniu.
Ale dzi¶ prawie 40 minut od¶wieżałem, przelewy robiłem i czekałem... i nie działało.

W dodatku nie zaktualizowały się kwoty, wy¶wietlane przy numerach kont w li¶cie wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało prawie od razu - dużo szybciej niż stan w online/produkty...

witrak()

Data: 2010-02-01 06:58:04
Autor: Jarek Andrzejewski
eurobank - zmiany www?
On 2010-02-01 15:17, Jarek Andrzejewski wrote:> On 1 Lut, 15:03, "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote:

> [...]

Toż pisałem, że popsuli - tak było jeszcze w ub. tygodniu.
Ale dzi¶ prawie 40 minut od¶wieżałem, przelewy robiłem i czekałem...

Może masz inny Internet :-)
U mnie działa (tzn. od¶wieża się i bez przelogowania).
Używam głównie Portable FF 3.5.7.

W dodatku nie zaktualizowały się kwoty, wy¶wietlane przy numerach
kont w li¶cie wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało
prawie od razu - dużo szybciej niż stan w online/produkty...

Dzi¶ "korygowałem osad" (żeby 2,49 się nadal codziennie naliczało) i
po wykonaniu przelewu wewnętrznego i przej¶ciu do kolejnego przelewu
wewnętrznego saldo na li¶cie wyborów rachunku "z" (osobistego)
uaktualniało się od razu, a na rachunku (poprzednio wybranym)
"do" (oszczędno¶ciowym) - z opóĽnieniem.
W żadnym jednak razie nie musiałem sie przelogowywać, żeby to
zauważyć.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-02-01 16:06:33
Autor: Robert Kois
eurobank - zmiany www?
Dnia Mon, 01 Feb 2010 15:29:22 +0100, witrak() napisał(a):

[...]

U mnie działa. Co zabawniejsze przy zewnętrznym bez od¶wieżania były
wła¶ciwe oba salda. Przy wewnętrznym musiałem drugi raz klikn±ć na
"Produkty"

W dodatku nie zaktualizowały się kwoty, wy¶wietlane przy numerach kont w li¶cie wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało prawie od razu - dużo szybciej niż stan w online/produkty...

I tu też działa. Nie robiłe¶ tych przelewów w nocy?

--
Kojer

Data: 2010-02-02 12:21:57
Autor: witrak()
eurobank - zmiany www?
On 2010-02-01 16:06, Robert Kois wrote:
[...]

Wczoraj oprotestowałem to w EB. Dzisiaj działa tak, jak dawniej, czyli czasem od razu, czasem po paru minutach lub od¶wieżeniu (przez reload albo powtórne wybranie z menu).

Wniosek: albo wczoraj miałem pecha, albo jednak było co¶ na rzeczy i sami zauważyli i poprawili ten drobiazg.
A ponieważ ewidentnie problem z od¶wieżaniem ma zwi±zek ze współprac± jakich¶ komponentów systemu, więc bardzo możliwe, że jest to w ogóle kwestia restartu jakiego¶ programu (managera kolejek ?) i normalnie też mogłoby zawsze być ok, tylko na co dzień nikomu się nie chce szturchn±ć...

W każdym razie jak do tej pory zawsze się dziwiłem, że wielu narzeka, tak teraz na mnie padło :-)

witrak()

Data: 2010-02-01 18:29:11
Autor: xbartx
eurobank - zmiany www?
Dnia Mon, 01 Feb 2010 15:29:22 +0100, witrak() napisał(a):

Toż pisałem, że popsuli - tak było jeszcze w ub. tygodniu. Ale dziś
prawie 40 minut odświeżałem, przelewy robiłem i czekałem... i nie
działało.

W dodatku nie zaktualizowały się kwoty, wyświetlane przy numerach kont w
liście wyboru do przelewu z konta, a to zawsze działało prawie od razu -
duĹĽo szybciej niĹĽ stan w online/produkty...

U mnie tak jak u przedmówców działa i być może tu jest sedno sprawy, bo też klikam w produkty.

--
xbartx

[info] eurobank - zmiany www?