[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza.

Data: 2009-11-19 15:24:27
Autor: Paweł
[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza.
http://www.tvn24.pl/-1,1629456,0,1,eurobank-przeprasza-za-
obelgi,wiadomosc.html

"Rzeczniczka Eurobanku przeprosiła..."
"Zmienimy formę, nie będzie tak jak w rozmowie,
 ktĂłrą państwo słyszeli - obiecywała..."

skad oni wzieli takiego rzecznika?
przyznala, ze taka forma byla stosowana - strzal w stope.

Data: 2009-11-19 06:30:48
Autor: bradley.st
On 19 Lis, 09:24, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
http://www.tvn24.pl/-1,1629456,0,1,eurobank-przeprasza-za-
obelgi,wiadomosc.html

"Rzeczniczka Eurobanku przeprosiła..."
"Zmienimy formę, nie będzie tak jak w rozmowie,
 którą państwo słyszeli - obiecywała..."

skad oni wzieli takiego rzecznika?
przyznala, ze taka forma byla stosowana - strzal w stope.

Sugerujesz ze powinna byla isc w zaparte i moze twierdzic, ze to
nagranie pracownikow windykacji innego banku?

Data: 2009-11-19 16:12:07
Autor: Paweł
bradley.st wrote:

[...]

zwykle rzecznicy mowia, ze to odosobniony incydent ;-)
a tu stwierdza, ze zmienia forme, tak jakby to byla norma w eb.

Data: 2009-11-19 07:37:56
Autor: bradley.st
On 19 Lis, 10:12, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
bradley.st wrote:

> [...]

zwykle rzecznicy mowia, ze to odosobniony incydent ;-)
a tu stwierdza, ze zmienia forme, tak jakby to byla norma w eb.

Przeciez nie mogla NIE przyznac, ze taka forma byla stosowana skoro
przedstawiono jej nagranie.

A jezeli zdarzylo sie to wiecej niz raz, to klamstwo o "jednostkowym
przypadku" skonczyloby sie kolejna awantura, bo moga zglosic sie inni
klienci, ktorych tak traktowano. Totalna kompromitacja dla banku!

Moim zdaniem rzecznik zachowala sie bardzo profesjonalnie nie probujac
sie wylgiwac i kombinowac.

Data: 2009-11-19 16:23:44
Autor: Rafał
bradley.st pisze:
Sugerujesz ze powinna byla isc w zaparte i moze twierdzic, ze to
nagranie pracownikow windykacji innego banku?

Rzecznik mi się kojarzy z pewnym zawodem przy drodze uprawianym. Tak, powinna iść w zaparte. Powinna powiedzieć, że to był jednostkowy przypadek i tamten pan już nie pracuje. Czyli standardowy tekst na od...l. Jak to praktykują wszyscy rzecznicy.

--
Raf

Data: 2009-11-19 16:45:36
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rafał" <adres@moj.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:he3o2j$t86$1@atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Czy powinna iść w zaparte to jest rzecz dyskusyjna. IMO kierując się dobrem banku, nie powinna. Taka lekka samokrytyka ma szanse zrobić lepsze wrażenie, niż pójście w zaparte.

Data: 2009-11-20 10:42:00
Autor: elmer radi radisson
MarekZ wrote:

Czy powinna iść w zaparte to jest rzecz dyskusyjna. IMO kierując się dobrem banku, nie powinna. Taka lekka samokrytyka ma szanse zrobić lepsze wrażenie, niż pójście w zaparte.

Zgadza sie, lepsza bylaby wypowiedz w stylu "zawsze staramy
sie posrednio zadbac o dobro depozytow naszych klientow z ktorych
w praktyce realizowane sa kredyty, w tych jednostkowych przypadkach
przekroczono niestety granice i dolozymy staran aby podobne sytuacje nie
mialy miejsca".

Nawet w ostatnim numerze miesiecznika "Press" byl ciekawy artykul o
podobnych wizerunkowych strzalach w kolano, o ile dobrze pamietam
wlasnie dotyczacych rowniez bankow. Szkoda ze nie wyciaga sie wnioskow
z takich podobnych przypadkow i ciekawe czy pani rzecznik dlugo
popracuje (o ile sama nie jest autorem i nie przekazala po prostu slowo
w slowo otrzymanego od kogos "oficjalnego stanowiska", to raczej tez
mozliwe).

--

memento lorem ipsum

Data: 2009-11-22 00:34:52
Autor: Tomasz Opalski
Paweł <root@127.0.0.1> napisał(a):
skad oni wzieli takiego rzecznika?
przyznala, ze taka forma byla stosowana - strzal w stope.

Moim zdaniem pójście w zaparte to byłby dopiero strzał w stopę. Założę się, że to bank bezpośrednio w ten sposób instruował i szkolił swoich windykatorów i w krótkim czasie by to wyszło na jaw ponownie robiąc bankowi "reklamę". Przecież ten łebas i ta panna momentami używają tych samych sentencji zdań. To nie była radosna twórczość.
Dla mnie jest maksymalnie nieprofesjonalny fakt, że zawodnik był dalej windykowany po przesłaniu pisma i pomimo faktu, że spłacał dalej, tylko mniej. Jakiś wypadek  losowy zawsze może się przydarzyć, nawet najprzezorniejszemu kredytobiorcy. Dla mnie, chociaż ze spłatą kredytu nigdy nie miałem problemu, ten bank jako potencjalny partner do współpracy przestaje istnieć.

Data: 2009-11-22 02:07:13
Autor: MarekZ
Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hea0vc$bar$1@inews.gazeta.pl...

bankowi "reklamę". Przecież ten łebas i ta panna momentami używają tych
samych sentencji zdań. To nie była radosna twórczość.

Tekst z Mount Everestem był całkiem fajny...

[...]

Fakt, to jest fatalne. Tutaj poszli w zaparte, że pismo "zaginęło". Bo zapewne wcale nie zaginęło, tylko każdy miał to gdzieś i nikomu się nie chciało tym pismem jakoś zająć.

Data: 2009-11-22 14:05:57
Autor: Tomasz Opalski
MarekZ <brak@adresu.w.pl> napisał(a):

Fakt, to jest fatalne. Tutaj poszli w zaparte, że pismo "zaginęło". Bo zapewne wcale nie zaginęło, tylko każdy miał to gdzieś i nikomu się nie chciało tym pismem jakoś zająć.
Biorąc pod uwagę grupę docelową klientów, do których Eurobank kierował ofertę i lekkość z jaką szastał kasą, to takich pism mają pewnie teraz na pęczki. Założę się że spora grupa tych dłużników to rzeczywiście cwaniaki lub po prostu ludzie którzy kredytu dostać nie powinni, ale w szale koniunktury i zdobywania udziałów w rynku dostali. Indywidualne podejście do klienta kosztuje, więc łatwiej jest jechać walcem windykacji po wszystkich jak leci.  Tyle że IMHO bank jest za tą sytuację  całkowicie współodpowiedzialny. Mimo wszystko jestem w szoku, że bank może się posunąć do tak bezpardonowych i chamskich metod wobec swoich klientów, a w tym przypadku, dodatkowo  w sposób tak bezmyślny. Mam u nich konto oszczędnościowe i zastanawiałem się czy nie wziąć ich KK. Nad kartą już się nie zastanawiam, teraz pod znakiem zapytania stoi utrzymywanie u nich rachunku. --

Data: 2009-11-22 13:16:54
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:34:52 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

[...]

Dlatego też, jeśli kredyt, to w spółdzielczym. Tam rozmawiasz z ludźmi, a
nei z kretyńsko wyszkolonymi klonami. --
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

[prasowka] eurobankowa windykacja - bank przeprasza.