Data: 2011-11-10 10:49:49 | |
Autor: LEPEK | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
http://www.tvn24.pl/-1,1723790,0,1,bruksela-kaze-znakowac-opony,wiadomosc.html
M. in.: "Od listopada 2012 r. każda opona do samochodów osobowych, lekkich aut dostawczych, jak i ciężkich pojazdów ciężarowych - wyprodukowana po 30 czerwca 2012 r. - będzie musiała być wyposażona w informację graficzną w formie nalepki. Etykiety zawierać będą informacje na temat trzech wybranych parametrów opony. W opinii unijnych urzędników dzięki temu każdy będzie mógł wybrać taką oponę, dzięki której auto zużyje najmniej paliwa. " "Najbardziej oszczędne opony dostaną oznaczenie zielonej klasy A (zdaniem ekspertów wybierając takie ogumienie można oszczędzić do 10 proc. paliwa), zaś najbardziej paliwożerne będą oznaczone literą G i trafią do czerwonej grupy. Poza tym z naklejki kierowca dowie się także jaki hałas powodują wybrane opony (piktogram w kształcie głośnika i liczbą decybeli) i jaka jest ich przyczepność do mokrych (śliskich) nawierzchni." Założę 225/60/16, ale z zieloną ekonaklejką naklejką i będę "chronił środowisko". No i oczywiście z jednego piktogramu dowiem się, że moja opona jest bardzo przyczepna na mokrym, choć nie za bardzo będę pewien, czy chodzi o hamowanie, zakręty, czy może aquaplaning... Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Toyota Corolla 1.3 sedan '97 Hyundai Atos 0.9 nanovan '00 |
|
Data: 2011-11-10 11:05:23 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
W dniu 2011-11-10 10:49, LEPEK pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1723790,0,1,bruksela-kaze-znakowac-opony,wiadomosc.html Trzeba będzie powołać odpowiednie ciało, które najpierw zajmie się opracowaniem standardów, zaleceń i procedur, a następnie będzie kontrolować producentów, czy nie oszukują na nalepkach. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-11-10 11:16:53 | |
Autor: DJ | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
Trzeba bêdzie powo³aæ odpowiednie cia³o, które najpierw zajmie siê opracowaniem standardów, Nie tyle bedzie kontrolowac co bedzie przypisywac odpowiednie naklejki. Oczywiscie za to wszystko kazac sobie placic ciezkie pieniadze. W efekcie koncowym producent podniesie ceny i jak zwykle koncowy klient za wszystko zaplaci. Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2011-11-10 12:04:15 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
W dniu 2011-11-10 11:16, DJ pisze:
Trzeba bêdzie powo³aæ odpowiednie cia³o, które najpierw zajmie siê Nalepki na AGD nalepia producent oimw. Natomiast podobno kto¶ tam kontroluje, czy aby nie k³amie. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci gts /kropka/ pl | lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2011-11-10 13:38:46 | |
Autor: kamil | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 10/11/2011 10:16, DJ wrote:
Trzeba bêdzie powo³aæ odpowiednie cia³o, które najpierw zajmie siê I jeszcze syjoni¶ci nas wykupi±, do spó³ki z producentami ¿ywno¶ci modyfikowanej. Niczego nie bêdzie, wszyskto zlikwidowaæ. Mniej czasu w usenecie > wiêcej czasu w pracy > wiêcej pieniêdzy > mniej biadolenia jakie to wszystko drogie. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-10 15:07:59 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
W dniu 2011-11-10 14:38, kamil pisze:
Mniej czasu w usenecie > wiêcej czasu w pracy > wiêcej pieniêdzy > mniej biadolenia jakie to wszystko drogie. Niezale¿nie od tego ile konkretnie pracujê i ile zarabiam, podobne regulacje powoduj±, ¿e staæ mnie na mniej. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci gts /kropka/ pl | lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora. |
|
Data: 2011-11-10 14:55:18 | |
Autor: kamil | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 10/11/2011 14:07, Jakub Witkowski wrote:
W dniu 2011-11-10 14:38, kamil pisze: I narzekanie na ten stan rzeczy w internecie jako¶ znacz±co wp³ywa na poprawê? -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2011-11-10 16:15:58 | |
Autor: to | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
begin kamil
Mniej czasu w usenecie > więcej czasu w pracy > więcej pieniędzy > mniej U mnie to nie działa, dyskusje o niczym to dobre odprężenie umysłu w przerwach w pracy. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-11-10 14:37:32 | |
Autor: J.F | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
Trzeba będzie powołać odpowiednie ciało, które najpierw zajmie się opracowaniem standardów, Podejrzewam ze juz sa. W koncu to nie pierwsza unijna regulacja w towarach konsumenckich. J. |
|
Data: 2011-11-11 12:04:38 | |
Autor: jerzu | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On Thu, 10 Nov 2011 11:05:23 +0100, Jakub Witkowski
<jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote: czy nie oszukuj± na nalepkach. Oczywi¶cie nalepki bêd± produkowane przez jednego producenta w Europie, który zostanie wy³oniony w drodze przetragu. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-11-10 14:35:26 | |
Autor: J.F | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup
http://www.tvn24.pl/-1,1723790,0,1,bruksela-kaze-znakowac-opony,wiadomosc.html Akurat te forme biurokracji popieram. Nie bedzie wybierania opony w ciemno, tylko na podstawie rzetelnych danych. Ech, rozmarzylem sie - bez rzetelnych norm i pomiarow, z glupia klasyfikacja ABC to nadal bedzie w ciemno ... ale juz troche mniej. Dzieki podobnej unijnej biurokracji teraz przynajmniej maslo w sklepie to jest maslo, wino to wino, a "zbojeckie grzane" to nazwa sama wskazuje :-) Założę 225/60/16, ale z zieloną ekonaklejką naklejką i będę "chronił środowisko". No i oczywiście z jednego piktogramu dowiem się, że moja opona jest bardzo przyczepna na mokrym, choć nie za bardzo będę pewien, czy chodzi o hamowanie, zakręty, czy może aquaplaning... Musisz pochwalic swojego europosla za inicjatywe, i zaproponowac rozszerzenie etykiety. Poza tym czy to naprawde dla ciebie takie istotne ? Bedziesz wiedzal w sklepie jakie kupic, i ewentualnie ze na mokrym trzeba zwolnic. J. |
|
Data: 2011-11-10 15:08:52 | |
Autor: z | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
J.F pisze:
Akurat te forme biurokracji popieram. Nie bedzie wybierania opony w ciemno, tylko na podstawie rzetelnych danych.Nie rozśmieszaj mnie. :-) Takie nalepki to się ogląda a kupuje się na podstawie ceny, opinii znajomych, jak długo produkt jest na rynku i czy cokolwiek sprawdzi się w konkretnym zastosowaniu. Od razu mi się przypominają nalepki o energooszczędności lodówek. Tylko że nikt nie pisze ile taka nowa energooszczędna pochodzi lat i czy w sumie cena lodówki + prądu jest mniejsza czy nie. Kolejna unijna bzdura na resorach finansowana z naszych podatków. z |
|
Data: 2011-11-10 16:04:24 | |
Autor: J.F | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
J.F pisze: Akurat te forme biurokracji popieram. Nie bedzie wybierania opony w ciemno, tylko na podstawie rzetelnych danych. Nie rozśmieszaj mnie. :-) A to jest inna sprawa i wymagajaca wprowadzenia kolejnej nalepki :-) Albo podniesienia oplaty za koszt odpadu, tak zeby producentom samym sie oplacalo robic sprzet trwalszy :-) Zreszta juz sie jakis polski posel sprawa zajal bo tez mu sie nie podoba. Zreszta tak mi sie wydaje ze wystarczy zrobic lodowke zgodnie z zasadami sztuki i osiagnieciami technologii i ona bedzie odpowiednio oszczedna. I wcale nie musi byc przy tym droga czy nietrwala. Kolejna unijna bzdura na resorach finansowana z naszych podatków. W tym przypadku raczej z ceny opon. J. |
|
Data: 2011-11-11 00:00:09 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On Thu, 10 Nov 2011, J.F wrote:
U¿ytkownik "z" napisa³ w wiadomo¶ci grup[...] Zreszta tak mi sie wydaje ze wystarczy zrobic lodowke zgodnie z zasadami sztuki Ale to musisz wybraæ: albo zasady sztuki, albo unijne normy. Lutowanie bezo³owiowe np. nie jest - i na razie nic nie wskazuje ¿eby mia³o byæ - równie "zasadne", szczególnie jak temperatury siê mocno zmieniaj±. A elektronika jest wszêdzie. (akurat w samochodach jest dopuszczalne u¿ywanie stopów o³owiowych, "ze wzglêdów bezpieczeñstwa", ale w lodówce nie). W kwestii lodówki: nie mam pojêcia czy "normy" maj± jakie¶ znaczenie co do wyboru przez producentów aluminium na uk³ad ch³odzenia (chodz±ce do dzi¶ zabytki maj± rurki ze stopów miedzi), bo to mo¿e byæ "po prostu koszt" i tyle. Ale te sk³adowe "norm" które s± kojarzone trwa³o¶æ maj± raczej za nic, z wyj±tkiem mo¿e owych "konsumenckich dwu lat" (i starczy). pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2011-11-10 20:13:37 | |
Autor: Iguan007 | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
"LEPEK" <nobody@nowhere.net> wrote in message news:j9g6nu$4nj$1inews.gazeta.pl... Etykiety zawierac beda informacje na temat trzech wybranych parametrów Moim zdaniem to fajny pomysl. Nie kazdy interesuje sie dokladnymi parametrami opony czy spedza godziny porownujac mieszanki gumy. Taka naklejka pomoze odrobine lepiej dobrac opone do swoich preferencji. Oczywiscie masz racje, z jednego obrazka nie bedziesz wiedzial czy przyczeponosc w zakrecie jest taka czy inna. Ale bez obrazka bedziesz wiedzial jeszcze mniej. Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2011-11-10 13:12:32 | |
Autor: Bydlê | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 2011-11-10 11:13:37 +0100, "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> said:
Moim zdaniem to fajny pomysl. Tak to jest, gdy siê nie my¶li. Nie kazdy interesuje sie dokladnymi OK, czyli (bez urazy) jest ignorantem. Taka Których nie ma, gdy¿ siê tym nie interesuje. ;>>> Oczywiscie masz racje, z jednego obrazka nie bedziesz wiedzial czy Ani niczego innego - bêdziesz mnusia³e za to zostaæ specjalist± od procedur testowych, by dowiedzieæ siê tego, jak siê zachowuje dany model opony w konkretnych warunkach - czyli dok³±dnie tak, jak jest teraz. Ale bez obrazka bedziesz W³a¶nie wiêcej - gdy¿ ignorantowi jest bez znaczenia, co kupi (ka¿da opona jest tak samo dobra do stania w korkach w mie¶cie), a ten, kto siê interesuje tym - wie wiêcej bez zaciemniania sprawy przez naklejki pokazuj±ce wybrany element, oderwany od innych, za to bez przestawienia t³a... ;>>> -- Bydlê |
|
Data: 2011-11-10 14:40:41 | |
Autor: J.F | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
U¿ytkownik "Bydlê" napisa³ w wiadomo¶ci grup
Ale bez obrazka bedziesz wiedzial jeszcze mniej. W³a¶nie wiêcej - gdy¿ ignorantowi jest bez znaczenia, co kupi (ka¿da opona jest tak samo dobra do stania w korkach w mie¶cie), a ten, kto siê interesuje tym - wie wiêcej bez zaciemniania sprawy przez naklejki pokazuj±ce wybrany element, oderwany od innych, za to bez przestawienia t³a... A te wiedze czerpiesz teraz skad ? Z nikad czy z testow ADAC ? Czy z innych gazet, gdzie dziennikarze po jednym dniu przypadkowych jazd pisza recenzje opon. A tak to przynajmniej bedziesz mial ogolny poglad. J. |
|
Data: 2011-11-10 15:25:53 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 2011-11-10, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
A te wiedze czerpiesz teraz skad ? Z nikad czy z testow ADAC ? Bêdziesz mia³ taki pogl±d jak w nalepach na AGD: kilkana¶cie miesiêcy po wprowadzniu na siedem klas energoch³onno¶ci 99% sprzêtu jest klasy "A". Pzdr, Krzysiek Kie³czewski |
|
Data: 2011-11-10 15:58:08 | |
Autor: J.F | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
U¿ytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisa³ w wiadomo¶ci grup
On 2011-11-10, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: A tak to przynajmniej bedziesz mial ogolny poglad. Bêdziesz mia³ taki pogl±d jak w nalepach na AGD: kilkana¶cie miesiêcy po Byc moze. Ale jesli ma to znaczyc ze nie pogarszajac innych wlasciwosci producenci robia opony o mniejszych oporach ... to ja to w zasadzie popieram. A paliwa coraz drozsze. J. |
|
Data: 2011-11-10 19:54:35 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 2011-11-10, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Bêdziesz mia³ taki pogl±d jak w nalepach na AGD: kilkana¶cie miesiêcy po Tak to tylko w Erze. to ja to w zasadzie popieram. A paliwa coraz drozsze. Pytanie jeszcze o ile to spalanie bêdzie mniejsze i jak ten wp³yw siê ma do pojedyñczego ostrego ruszenia/wyprzedzania czy niekontrolowania ci¶nienia. Tak z rêk± za sercu: ile razy sprawdza³e¶ ci¶nienie przez ostatni rok? Pzdr, Krzysiek Kie³czewski |
|
Data: 2011-11-12 19:21:40 | |
Autor: Bydlê | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 2011-11-10 14:40:41 +0100, "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> said:
U¿ytkownik "Bydlê" napisa³ w wiadomo¶ci grup S³oneczko - ze wszystkich ¼róde³, którym ufam. Bo siê interesujê. Ignorant nie wie nic i bêdzie ¶wiêcie przekonany, ¿e ¦wiêta Zielona Naklejka to jest co¶, co spe³nia _jego_ oczekiwania, których nie ma. ;> A tak to przynajmniej bedziesz mial ogolny poglad. ZONK! Mam dok³adny, bo siê interesujê - w odró¿nieniu od ignoranta, który kupi dowoln± oponê (ale ju¿ dro¿sz± z powodu naklejki!) , na której bêdzie co¶ zielonego przyklejone... ;>>> -- Bydlê |
|
Data: 2011-11-11 06:16:11 | |
Autor: Iguan007 | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
"Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message >> Nie kazdy interesuje sie dokladnymi
parametrami opony Masz racje, jestem. Nie spedzam godzin na porownywanie testow opon samochodowych. Jade do wulkanizatora i zakladam co sobie tam "na oko" wybiore. Testy w gazetach czy internecie to tez jakas klasyfikacja. Nie wiesz na ile rzetelnie sa te badania robione i czy sa porownywalne pomiedzy roznymi gazetami. Ja osobiscie wolalbym ustandaryzowana metode badania i przedstawiania parametrow opony. Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2011-11-10 21:28:18 | |
Autor: z | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
Iguan007 pisze:
Masz racje, jestem. Nie spedzam godzin na porownywanie testow opon samochodowych. Jade do wulkanizatora i zakladam co sobie tam "na oko" wybiore. Widzê ¿e w realiach motoryzacyjnych masz ma³e do¶wiadczenie. Jak sam siê nie znasz to najlepiej jest znale¼æ zaprzyja¼nionego-sta³ego-przetestowanego wulkanizatora (mechanika) Trzeba go oczywi¶cie co jaki¶ czas sprawdzaæ :-). Nie musi byæ najtañszy. Wa¿ne ¿eby nie robi³ Ciê bardzo w bambuko :-) Wybieranie na oko po jakich¶ nalepkach i w przypadkowych zak³adach-sklepach to proszenie siê o k³opoty. z |
|
Data: 2011-11-11 16:35:34 | |
Autor: Iguan007 | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
"z" <zch280672@gazeta.pl> wrote in message news:j9hc53$3th$1inews.gazeta.pl... Widzê ¿e w realiach motoryzacyjnych masz ma³e do¶wiadczenie. Alez nalepka nie przeszkadza zapytac o opinie zaprzyjaznionego wulkanizatora. Ale gdyby w praktyce okazal sie byc "mniej przyjazny" to przynajmniej nie wmowi Ci tak latwo ze ta najdrozsza opona ma najlepsze parametry jesli bedziesz widzial ze ta tansza ma podobny/lepszy rating. Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2011-11-12 19:26:11 | |
Autor: Bydlê | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 2011-11-10 21:16:11 +0100, "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> said:
"Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message >> Nie kazdy interesuje sie Czyli nie ma dla ciebie znaczenia co kupisz, gdy¿ nie znasz siê, nie intersujesz i nie wiesz nawet czego oczekiwaæ i jakiej sytuacji, oraz jak odnie¶æ to do pozosta³ych sytuacji na drodze. Nawet wiêcej - skoro nie wiesz (bo siê nie interesujesz), to oznacza, ¿e nie potrzebujesz niczego ponad: "opona na lato", "opona na zimê" Te parametry ci wystarcz±, bo sposób twego je¿d¿enia jest niewymagaj±cy - inaczej interesowa³by¶ siê. :-) Ja osobiscie wola³bym A nieosobi¶cie nie wola³by¶? ustandaryzowana metode badania Ale¿ bêdzie! A - auto ma³o pali B - auto sporo pali C - auto du¿o pali I zdajesz sobie sprawê, ¿e nie zauwa¿ysz jakijekolwiek ró¿nicy podczas normalnej jazdy w korkach? przedstawiania parametrow opony. Podobno siê nie interesujesz... ;> -- Bydlê |
|
Data: 2011-11-13 06:20:12 | |
Autor: Iguan007 | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
"Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message news:j9mdo3$t27$1cougar.axelspringer.pl...
Czyli nie ma dla ciebie znaczenia co kupisz, gdy¿ nie znasz siê, nie Ma znaczenie. Obecnie opieram sie jedynie na opinii wulkanizatora czy wlasnym oku (postrzeganie marki i takie tam). Te parametry ci wystarcz±, bo sposób twego je¿d¿enia jest niewymagaj±cy - inaczej interesowa³by¶ siê. Nie wiesz nic o moim sposobie jezdzenia. To ze wyszukasz sobie test opony w interniecie nie czyni z Ciebie mistrza kierownicy. ustandaryzowana metode badania Nie znam szczegolow tego badania. Ty pewnie tez nie. Ale mysle ze rating w tym miejscu bylby oparty o opory toczenia. I zdajesz sobie sprawê, ¿e nie zauwa¿ysz jakijekolwiek ró¿nicy podczas normalnej jazdy w korkach? A jak ja nie jezdze w korkach? przedstawiania parametrow opony. Nie na tyle zeby robic dochodzenia nt. mieszanki gumy. Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2011-11-13 21:20:07 | |
Autor: Bydlê | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
On 2011-11-12 21:20:12 +0100, "Iguan007" <iguan007@poczta.onet.pl> said:
"Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message A potem bêdziesz patrzy³ na znaczek, z którego nic dla ciebie nie bêdzie wynika³o i kupisz po prostu oponê dro¿sz±. Smutne, ale prawdziwe.
Wiem. Gdyby parametry opon i ich zachowanie by³y dla ciebie wa¿ne (wynikaj±ce3 ze stylu je¿d¿enia) - zna³by¶ je. A twierdzisz, ¿e siê na tym kompletnie nie znasz, teraz dodajesz, ¿e guru dla ciebie to facet najêty do wykonywania prostych prac fizycznych. Ca³y czas potwierdzasz moj± tezê, ¿e dla ciebie wystarczy podzia³ na letnie i zimowe. :-) To ze wyszukasz sobie test opony w To twoja kolejne b³êdne za³o¿enie, choæ wniosek pasuje do fa³szywej tezy. Ale tak to jest, gdy siê pracuje w uk³adzie G-G.
I znaæ nie bêdziesz - bo siê nie interesujesz - bêdziesz chcia³ tylko kupiæ oponê z zielonym znaczkiem. Prawie wszystkie bêd± taki mia³y, choæ bêd± siê drastycznie ró¿niæ parametrami... Ty pewnie tez nie. Ale mysle ze rating w OK, mo¿emy przyj±æ, ¿e wystarczy równie¿ mierzyæ tylko ha³as, sprê¿ysto¶æ czy dowolny inny parametr. Wci±¿ niczego siê nie dowiesz, niczego nie zyskasz (poza uczuciem przechytrzenia systemu, choæ bêdzie dok³adnie na odwrót).
To te¿ nie zauwa¿ysz. Z do¶æ prostej przyczyny - nie by³o ¿adnego rewolucyjnego wynalazku ani odkrycia w ci±gu ostatnich paru lat, wiêc opony bêd± takie same, jak dot±d... Podobno siê nie interesujesz... A po co ci to? Wa¿ne jest co¶ zupe³nie innego. Oczywi¶cie - jako osoba nie interesuj±ca siê tym - wiesz lepiej... ;> -- Bydlê |
|
Data: 2011-11-14 17:07:13 | |
Autor: Iguan007 | |
eurobiurokracja uzasadnia swoje istnienie | |
"Bydlê" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message news:j9p8pn$d4s$1cougar.axelspringer.pl... A potem bêdziesz patrzy³ na znaczek, z którego nic dla ciebie nie bêdzie wynika³o i kupisz po prostu oponê dro¿sz±. Dlaczego ma nic nie wynikac i dlaczego mialbym wybrac drozsza? Nie wiesz nic o moim sposobie jezdzenia. Nie, nie wiesz. Nigdy w zyciu nie widziales mnie za kierownica. Gdyby parametry opon i ich zachowanie by³y dla ciebie wa¿ne (wynikaj±ce3 ze stylu je¿d¿enia) - zna³by¶ je. Nigdzie nie napisalem ze zachowanie opon jest dla mnie niewazne. To Ty sobie z jakiegos powodu to dopowiedziales. Obecnie w samochodzie osobowym jezdze na na Pirelli Pzero wlasnie dlatego ze odpowiada mi ich zachowanie na drodze. W samochodzie tereniowym mam jakies twarde opony wytrzymujace ostre kamienie. W motocyklu szosowym mam twarda opone bo to moj pojazd tylko do dojazdu do pracy wiec liczy sie trwalosc,. W motocyklu terenowym mam najtansze opony bo jestem amatorem i zalezy mi bardziej na cenie opony niz jej parametrach. Kazdy z tych pojazdow ma opony dostosowane do MOICH potrzeb. Nigdzie nie wybieralem, jak piszesz, "najdrozszej opony" a opone wlasciwa do moich potrzeb. I w zadnych z tych przypadkow naklejka nie przeszkodzilaby mi w wyborze, wrecz przeciwnie. A twierdzisz, ¿e siê na tym kompletnie nie znasz, Jestem ignorantem w kwestiach technicznych opon. To fakt. Ale to nie znaczy ze nie widze roznicy pomiedzy taka czy inna opona. guru dla ciebie to facet najêty do wykonywania prostych prac fizycznych. Ca³y czas potwierdzasz moj± tezê, ¿e dla ciebie wystarczy podzia³ na letnie i zimowe. Wiec Twoja teza jest bledna. To ze wyszukasz sobie test opony w To twoja kolejne b³êdne za³o¿enie, choæ wniosek pasuje do fa³szywej tezy. Ale tak to jest, gdy siê pracuje w uk³adzie G-G. Napisalem ze nie czytam testow opon. Ty mi na tej podstawie okresliles "moj sposob jezdzenia". Czy gdybym czytal te testy to moj "sposob jezdzenia" poprawilby sie? Nie znam szczegolow tego badania. Tak, bede chcial kupic opone do moich zastosowan (np. dobrej przyczepnosci) i skupie swoja uwage na oponach ktore maja zielony znaczek w kategorii "przyczepnosc" i pewnie czerwony znaczek w kategorii "trwalosc/ekonomia". OK, mo¿emy przyj±æ, ¿e wystarczy równie¿ mierzyæ tylko ha³as, sprê¿ysto¶æ czy dowolny inny parametr. Wci±¿ niczego siê nie dowiesz, niczego nie zyskasz (poza uczuciem przechytrzenia systemu, choæ bêdzie dok³adnie na odwrót). Aha, wiec na podstawie jakich testow Ty wybierasz opony? A jak ja nie jezdze w korkach? Naprawde? Troche nie chce mi sie w to wierzyc ze mieszanka we wspolczesnej oponie jest taka sama jak w tej sprzed x lat. Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|