eurokonto net do wpłat gotówki

Data: 2010-04-05 20:27:00
Autor: Peet
eurokonto net do wpłat gotówki
Rzut kamieniem od mieszkania mam placówkę żubra i nawet nigdy jakoś nie zastanawiałem się czy mają jakieś darmowe konto, aż do teraz. Wyczytałem gdzieś że oferują darmowe konto pod nazwą eurokonto net, podobno karta jest płatna, ale można jej nie brać i tak się zastanawiam czy to byłaby dobra opcja darmowego wpłacania kasy i przelewania jej dalej?

http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kontaosobiste/eurokonto_net/

Data: 2010-04-06 00:10:30
Autor: astro
eurokonto net do wpłat gotówki
Uzytkownik Peet <wiesminY@ahoocom> napisal w wiadomosci
oferują darmowe konto pod nazwą eurokonto net, podobno karta jest płatna, ale można jej nie brać i tak się zastanawiam czy to byłaby dobra opcja darmowego wpłacania kasy i przelewania jej dalej?

Wplaty/wyplaty w placowkach sa beplatne. Przelewy zewnetrzne rowniez (pod
warunkiem autoryzacji poprzez karte kodow jednorazowych badz PekaoToken -
SMS zatwierdzajacy kosztuje 20gr). Uzywam do tych samych celow - dziala...
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

eurokonto net do wpłat gotówki