eurolot!

Data: 2011-06-14 08:20:12
Autor: ania
eurolot!
Polecam stronę http://eurolot.com/
Własnie zarezerwowałam bilet za 1zł z Gdańska do Wrocławia. Zamiast 7h za kółkiem polece komfortowo w 50 min.

Anna

Data: 2011-06-14 09:13:14
Autor: Ghost
eurolot!

Użytkownik "ania" <ania696969@wp.pl> napisał w wiadomości news:it6uo1$bv4$1news.onet.pl...
Polecam stronę http://eurolot.com/
Własnie zarezerwowałam bilet za 1zł z Gdańska do Wrocławia. Zamiast 7h za kółkiem polece komfortowo w 50 min.

łekłama dzwigniom chandeló

Data: 2011-06-14 10:44:41
Autor: KiloSierra
wzruszyła nas twoja historia

Data: 2011-06-14 11:07:16
Autor: J.F.
eurolot!
[...]

Aniu, ale jak polecisz i wrocisz, to opisz jak bylo i ile naprawde kosztowalo :-)

J.

Data: 2011-06-14 09:33:46
Autor: Krzysztof Chajęcki
eurolot!
Dnia Tue, 14 Jun 2011 11:07:16 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

nie Aniu, tylko kolina..... :-P

--
pzdr
meping