eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?

Data: 2009-05-07 20:32:18
Autor: pawelj
eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?
Witam.
Jest sobie strona eventim.pl na której można kupić bilety na różne imprezy.
Kupiłem poprzez stronę internetową 4 bilety  -zapłaciłem przesyłka w drodze.
Chciałem zwrócić. Zadzwoniłem. Pani mówi że oni zwrotów nie przyjmują - co faktycznie jest w regulaminie.

1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość?

Poprosiłem o rozmowę z kimś kto jest bardziej zorientowany ba ta pani nie była. Po kilku chwilach powiedziała mi że może mnie połączyć z dyrekotorem, który mówi tylko po angielsku. No a ów dyrektor jest jedyną osobą w firmie która może cokolwiek powiedzieć mi na temat zwrotu owych biletów.

2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż polski język ?

Jak na razie to sprawa utknęła do jutra .

--
Pawełj

Data: 2009-05-07 21:19:18
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
pawelj wrote:

1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość?

Bilety nie podlegają pod te przepisy

2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż polski język ?

Raczej nie, ale zawsze możesz zastosować formę pisemną.

M.

eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone?