Data: 2009-05-07 20:32:18 | |
Autor: pawelj | |
eventim i zwrot biletów, obsługa angielskojęzyczna - czy to dozwolone? | |
Witam.
Jest sobie strona eventim.pl na której można kupić bilety na różne imprezy. Kupiłem poprzez stronę internetową 4 bilety -zapłaciłem przesyłka w drodze. Chciałem zwrócić. Zadzwoniłem. Pani mówi że oni zwrotów nie przyjmują - co faktycznie jest w regulaminie. 1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość? Poprosiłem o rozmowę z kimś kto jest bardziej zorientowany ba ta pani nie była. Po kilku chwilach powiedziała mi że może mnie połączyć z dyrekotorem, który mówi tylko po angielsku. No a ów dyrektor jest jedyną osobą w firmie która może cokolwiek powiedzieć mi na temat zwrotu owych biletów. 2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż polski język ? Jak na razie to sprawa utknęła do jutra . -- Pawełj |
|
Data: 2009-05-07 21:19:18 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
eventim i zwrot biletów, obsługa an gielskojęzyczna - czy to dozwolone? | |
pawelj wrote:
1. Czy mają prawo nie przyjąć zwrotu jeżeli zakup był dokonany na odległość?Bilety nie podlegają pod te przepisy 2. Czy to dozwolone, żeby firma wymagała ode mnie kontaktu w innym niż polski język ? Raczej nie, ale zawsze możesz zastosować formę pisemną. M. |
|