evolve survivor gx780 bateria - szuka się

Data: 2011-10-26 08:20:30
Autor: Lisciasty
evolve survivor gx780 bateria - szuka się
Witam,

Szukam od dłuższego czasu nowej baterii to tego padalca, byłem nawet u
Pepików w kilku sklepach z komórkami i złomem ale nie mieli (telefony
mieli). Pisałem do kilku czeskich sklepów internetowych ale olali
mnie. Czy ktoś ma pomysł gdzie szukać tego cholerstwa?

Pzdr.
L.

Data: 2011-10-26 18:26:42
Autor: McRella
W dniu 2011-10-26 17:20, Lisciasty pisze:
[...]

a ten telefon rzeczywiście zasługuje z jakichś względów na takie uporczywe poszukiwania?

Data: 2011-10-26 11:05:58
Autor: Lisciasty
On 26 Paź, 18:26, McRella <nos...@com.pl> wrote:
a ten telefon rzeczywiście zasługuje z jakichś względów na takie
uporczywe poszukiwania?

Jak dla mnie jest genialny, przeżył już 2 remonty i 3 lata z dwójką
dzieci, a nawet specjalnie nie jest porysowany. Nie ma kamery, ekranu
dotykowego, ememesów i całego szeregu innego syfu, ma latarkę i
wskaźnik laserowy które działają oraz kompas i termometr które można
sobie wsadzić w d. ale to akurat nie przeszkadza ;)
No i ma ryjące beret melodyjki oraz język polski tłumaczony przez
jakiegoś jełopa lub Pepika ("wysyłanie powiedzione" itp ;).
Słowem jest to wyjątkowo wypasiony telefon, którego jedynym
mankamentem jest bateria zintegrowana z klapką :/

L.

Data: 2011-10-26 21:32:11
Autor: Gabriel Zastawnik
evolve survivor gx780 bateria - szuka się

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:4ef73594-5df6-470a-ad41-4b7bd1549fdes7g2000yqa.googlegroups.com...

ma (...) kompas i termometr które można
sobie wsadzić w d. ale to akurat nie przeszkadza ;)

Hmmm.. termometr lepiej w ucho..
Co do kompasu sie nie wypowiadam.

BP MSPANC :)

--
Gabriel Zastawnik
http://www.sigsoft.pl

evolve survivor gx780 bateria - szuka się