ex machina

Data: 2015-06-25 12:05:50
Autor: Ghost
ex machina
Nędza raczej. No chyba że się komuś matrix podobał (nie względu na szczelaniny, tylko chłopsko-pseudofilozoficzne komunały na ekranie).

Ogólnie ocena na imdb mocno przesadzona.

Data: 2015-06-27 13:58:38
Autor: grzessiek
ex machina
W dniu 2015-06-25 o 12:05, Ghost pisze:
Nędza raczej. No chyba że się komuś matrix podobał (nie względu na
szczelaniny, tylko chłopsko-pseudofilozoficzne komunały na ekranie).

Taka opinia dla mnie byłaby zachętą.

Rzeczywiście, dla ludzi parających się na co dzień programowaniem (lub interesujących tematyką) w filmie nie ma nic odkrywczego. Niemniej jednak poruszane kwestie są naprawdę ciekawe i potraktowane serio (dialogi mają sens).

Kino spokojne, mocno kameralne. Klimatem przypomina (nie przez przypadek) rewelacyjny Sunshine, ale to niestety nie ta liga.

Efekty specjalne, zwłaszcza postać Evy, bardzo bardzo.

Generalnie fajny film, ale chyba nie dla wszystkich.

7/10

g.

Data: 2015-06-27 15:50:02
Autor: Ghost
ex machina

Użytkownik "grzessiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mmm351$964$1@speranza.aioe.org...

W dniu 2015-06-25 o 12:05, Ghost pisze:
Nędza raczej. No chyba że się komuś matrix podobał (nie względu na
szczelaniny, tylko chłopsko-pseudofilozoficzne komunały na ekranie).

Taka opinia dla mnie byłaby zachętą.

Hmm, jak ktoś lubi komunały.

[...]

aić - popierdywanie bessęsu

Efekty specjalne, zwłaszcza postać Evy, bardzo bardzo.

Mamy 2015, wiec żadne mecyje

Generalnie fajny film, ale chyba nie dla wszystkich.

7/10

pff

Data: 2015-06-29 13:58:44
Autor: robot
ex machina
W dniu 2015-06-25 o 12:05, Ghost pisze:
Nędza raczej. No chyba że się komuś matrix podobał (nie względu na szczelaniny, tylko chłopsko-pseudofilozoficzne komunały na ekranie).

Ogólnie ocena na imdb mocno przesadzona.

A u mnie na odwrót.
Po trailerze myślałem, że to gówno będzie.
Tymczasem film przyjemnie mi się oglądało, nie nudziłem się.
Dodatkowo bardzo spodobała mi się ta sztuczna inteligencja,
szczególnie jak przyczepiła sobie włosy.
Nie mogę się doczekać kiedy ten model wejdzie do seryjnej produkcji.

Data: 2015-06-30 09:50:16
Autor: Marcin N
ex machina
W dniu 2015-06-29 o 13:58, robot pisze:
[...]

Mam już jeden prototyp w domu. Strasznie pyskata. Zawsze zagania mnie do roboty... nie tak to miało wyglądać. Zwrotu nie chcą przyjąć bo podobno doszukali się uszkodzenia mechanicznego z mojej winy.

--
MN

Data: 2015-06-30 12:10:49
Autor: robot
ex machina
W dniu 2015-06-30 o 09:50, Marcin N pisze:

Mam już jeden prototyp w domu. Strasznie pyskata. Zawsze zagania mnie do roboty... nie tak to miało wyglądać. Zwrotu nie chcą przyjąć bo podobno doszukali się uszkodzenia mechanicznego z mojej winy.

Znam ten ból. Pewnie uszkodziłeś plombę zabezpieczającą.

ex machina