exFAT (zalety/wady), a może jaki¶ inny system plików?

Data: 2018-06-12 00:15:30
Autor: PiteR
exFAT (zalety/wady), a może jaki¶ inny system plików?
Krystek pisze tak:

Aparaty cyfrowe i kamery wideo pliki o wielko¶ci zapisuj± na
no¶niki sformatowane w exFAT. Czy warto ,,pchać się" w ten system
dla zewnętrznego dysku?

Dałem komu¶ dane na exFAT. Jego urz±dzenie powiedziało, że yy
że copyright i nie odczyta. Musiałem nagrywać drugi raz na NTFS.
Także tak.

--
Piotrek

Let me see your war face.

exFAT (zalety/wady), a może jaki¶ inny system plików?