exFAT (zalety/wady), a może jaki¶ inny system plików?

Data: 2018-06-12 10:04:50
Autor: Ĺ„
exFAT (zalety/wady), a może jaki¶ inny system plików?
1 TB to nie jest jaki¶ potwór, zapełnisz go do¶ć szybko ;-)
Ale kopiowanie potrafi trwać, może sformatuj sobie ten dysk na próbę do różnych systemów plików i porównaj szybko¶ci transferów, bo jednak odczujesz praktyczn± różnicę pomiędzy transferami 10-12 Mbps, a 60-80 Mbps.
Uniknij jakiego¶ waskiego gardła.
Mnie to już zalewa gdy mam kartę 128 GB z aparatu zrzucić na serwer plików.

exFAT (zalety/wady), a może jaki¶ inny system plików?