exclusive na nextgeny w 2010

Data: 2009-12-08 20:11:42
Autor: Meanthord
exclusive na nextgeny w 2010
    Witam!

    Poprosilbym grzecznie o liste gier "exclusive" na rok 2010 dla PS3 i iXa albo jakiegos linka. Poza Mass Effect 2 i Alan Wake na 360 bedzie cos fajnego na te konsole?

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-12-08 20:13:45
Autor: Katanka
Meanthord wrote:
   Witam!

   Poprosilbym grzecznie o liste gier "exclusive" na rok 2010 dla PS3
i iXa albo jakiegos linka. Poza Mass Effect 2 i Alan Wake na 360
bedzie cos fajnego na te konsole?

No właśnie jest problem, że nie bardzo tak jakoś. Będzie jeszcze SC:C, ale czuję, że jego eksluzywność potrwa nie więcej niz pół roku.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL

Data: 2009-12-10 15:39:56
Autor: Greg McRazy
Katanka pisze:

No właśnie jest problem, że nie bardzo tak jakoś. Będzie jeszcze SC:C, ale czuję, że jego eksluzywność potrwa nie więcej niz pół roku.

Ale jaki to jest problem? Jak dla mnie to niech każdy tytuł wychodzi na każdym sprzęcie.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-12-10 15:41:03
Autor: Katanka
Greg McRazy wrote:
Katanka pisze:

[...]

Jesli o mnie chodzi o byłbym za, bo bym mógł Wii i X360 sprzedać i miałbym tylko jedna konsolę :)

Data: 2009-12-10 15:46:54
Autor: Greg McRazy
Katanka pisze:

Jesli o mnie chodzi o byłbym za, bo bym mógł Wii i X360 sprzedać i miałbym tylko jedna konsolę :)

No widzisz. A ja bym nie musiał PS3 kupować. A tak to i PS3 i PC jeszcze przede mną :)

Data: 2009-12-10 16:09:40
Autor: szczebel
Katanka napisał:

Jesli o mnie chodzi o byłbym za, bo bym mógł Wii i X360 sprzedać i miałbym
tylko jedna konsolę :)

Niemożliwy fanboy z Ciebie ;)) Całe szczęście że niegroźny dla otoczenia ;)) --
szczebel

Data: 2009-12-10 20:25:48
Autor: Moltisanti
exclusive na nextgeny w 2010

Użytkownik "szczebel" :

Katanka napisał:
Jesli o mnie chodzi o byłbym za, bo bym mógł Wii i X360 sprzedać i miałbym
tylko jedna konsolę :)

Niemożliwy fanboy z Ciebie ;)) Całe szczęście że niegroźny dla otoczenia ;))

Napewno grozny dla handlarzy X`a w miejscach w ktorych sie pojawia.
Jak sie trafi zablakana duszyczka i trafi na Katanke ze swoja swita,
to jest niemal pewne ze delikwent jest urobiony i "jedynym slusznym"
wyborem staje sie PS3 :)

Sam kiedys zaryzykowalem i hurtem kupilem prawie wszystkie
popierdolki w pss, oczywiscie pod wplywem soczystych
opini Katanki, a dzis nie moge sie nadziwic co w wiekszosci
ten shit robi dalej u mnie na HDD, o straconej kasie nie wspominajac :)

M.

exclusive na nextgeny w 2010