extended waranty na laptopa

Data: 2010-04-05 21:08:15
Autor: konrula
extended waranty na laptopa
Właśnie kończy mi się extended waranty na laptopa i zastanawiam się nad
sposobem w jaki go skutecznie popsuć tak żeby naprawa była niemożliwa a
jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

Data: 2010-04-06 07:28:12
Autor: Jacek Rogalewicz

Użytkownik " konrula" <konrulla.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpdjfv$d9c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za proby wyludzenia powinno sie isc siedziec.

NIE POMOZEMY CI W ZADEN SPOSOB, OSZUSCIE!!!

/jr

Data: 2010-04-07 09:05:36
Autor: Artur\(m\)
extended waranty na laptopa

Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <jackobi.usenet@awp.waw.pl> napisał w
wiadomości news:hpegvj$qis$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Za proby wyludzenia powinno sie isc siedziec.

NIE POMOZEMY CI W ZADEN SPOSOB, OSZUSCIE!!!

Ja bym mu pomógł,
i obserwował efekt. Pewnie by był "bardzo medialny".
....i odstraszający.
Żeby robić takie numery, trzeba być niezwykle przebiegłym specjalistą
w dziedzinie, a nie pytać - jak zrobić przekręt.
Przeważająca część takich przekrętów kończy się niezwykle nieprzyjemnie
....a później "jak to, mówili, że tego nie da się wykryć".

Artur(m)

Data: 2010-04-07 09:50:54
Autor: kamil
"Artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message news:hphaok$1pr0$1sabat.tu.kielce.pl...

[...]

Albo wykupic ubezpieczenie, po czym sprzet zalac kawa, ewentualnie usiasc na nim.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-07 23:35:30
Autor: Michal AKA Miki
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hphh23$6du$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesli to w ogole mozliwe na koniec okresu ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie ja dostaje zazwyczaj z nowym laptopem lub mam do niego prawo w ciagu 6mcy od zakupu. Ale ja mam DELLa, moze sa jakies inne opcje..

Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-04-08 13:52:47
Autor: kamil

"Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote in message news:hpitr9$plf$1inews.gazeta.pl...

Jesli to w ogole mozliwe na koniec okresu ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie ja dostaje zazwyczaj z nowym laptopem lub mam do niego prawo w ciagu 6mcy od zakupu. Ale ja mam DELLa, moze sa jakies inne opcje..

Wiec kupujesz przy zakupie laptopa po prostu. Mialem juz kilku uzyszkodnikow w pracy, ktorym obsluga lotniska rzucila torba z laptopem albo ktos go ukradl, przy kilkuletnim sprzecie czesto dostajesz nowy jesli naprawa jest nieoplacalna, wlasnie od Della.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-06 08:59:15
Autor: Jacek
extended waranty na laptopa
SIO! Przestepco.

Data: 2010-04-06 10:58:18
Autor: BartekK
W dniu 2010-04-05 23:08,  konrula pisze:
zastanawiam się nad
sposobem w jaki go skutecznie popsuć tak żeby naprawa była niemożliwa
Złamać na pół (najlepiej na czymś twardym, np krawężniku)
jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie.
Zupełnie nie celowe, przez przypadek autobus go przejechał...

Data: 2010-04-06 14:47:09
Autor: ApanasBudriszko
[...]

weź go oburącz i trzaśnij nim kilka razy w swój łebek, laptop bedzie zepsuty jak chcesz a może przy okazji mózg zacznie pracować ?

Data: 2010-04-06 18:52:20
Autor: daxus
W dniu 05-04-2010 23:08,  konrula pisze:
[...]

zalej go kubkiem wrzącej herbaty :)

Data: 2010-04-06 20:13:15
Autor: Irokez
[...]

Niecelowe? a takich pare
1. kot naszczał jak mnie nie było
2. kawa się wylała przypadkiem jak po pijaku machnełem łapa
3. panie.. ale ja w niego naprawde z wiatrówki nie celowałem tylko obok w kota co mi naszczał
4. ta głeboka rysa? nie, to nie moja wina.. kot sie przesunął jak lał a ja zamach siekierka brałem. Z wiatrówki nie mogłem bo śrut się skończył a z matrycy ciężko wydłubać
5. ten okrągły ślad? a nie wiem. ja tylko garem w kota celowałem bo siekiera za cienka i się migał raz z lewej, raz z prawej...
6. dziura? niee... niemozliwe... sąsiad powiedział że szczochy kocie kwasem azotowym zneutralizuje... no to wyczyściłem. No i jak? widać szczochy? no nie!
7. jak to skąd ta wypukłość? czyściłem klawiaturę kwasem i literki ze scrabble musiałem uzupełnić bo się zniknęły gdzieś. aa... za grube? a ja niechcący...nie chciałem...
8. klei się do rąk? niemozliwe.. ten klej miał skleić tylko literki scrabble
9. czemu czarny? a bo powiedzieli w sklepie że to klej termoutwardzalny.. to polałem benzyną i .. gdzie to ja mam zapałki?
10. ....

nie chce mi się juz... wybierz cos.

--
Irokez

Data: 2010-04-06 22:07:36
Autor: Michal AKA Miki
[...]

Powiedz chociaz co to za laptop i po co ci taki manewr? Bo na piewszy rzut oka to naprawde dzialanie bez sensu.
Poza tym - wrzucanie tutaj pomyslow o ktore prosisz to jak zostawic dragi na dyskotece - zaraz znajdzie sie spora grupa chetnych, zeby wyprobowac...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-04-06 23:51:18
Autor: Smok Eustachy
extended waranty na laptopa
Dnia Tue, 06 Apr 2010 22:07:36 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):
/.../

Powiedz chociaz co to za laptop i po co ci taki manewr? Bo na piewszy
rzut oka to naprawde dzialanie bez sensu.

Bo dostanie nowego lapka i nową gwarancję. Taki kant.

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-07 23:33:16
Autor: Michal AKA Miki
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@eustachy.pl> napisał w wiadomości news:hpghdm$1in$2news.onet.pl...
[...]

Ale to takie proste i oczywiste nie jest...
Przeciez producent ma do wyboru naprawe bez przedluzania gwarancji, albo wymiane elementu na wolny od wad - ale w takim przypadku nie musi przedluzac gwarancji na caly zespol komputerowy.
Na pewno na takie postepowanie nie masz szans w przypadku duzych producentow (DELL, HP, Lenovo, Toshiba)
Stad moje zaciekawienie - juz od dawna nie widzialem takiej gwarancji w przypadku laptopow czy komputerow, zeby zwrocili kase za calosc... Moze sama grafika - owszem... Ale to wymaga innej konstrukcji umowy gwarancyjnej, lub skladaka. Stad moja ciekawosc..

Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-04-07 22:02:29
Autor: Smok Eustachy
extended waranty na laptopa
Dnia Wed, 07 Apr 2010 23:33:16 +0200, Michal AKA Miki napisał(a):

UÂżytkownik "Smok Eustachy" <smok@eustachy.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
Dnia Tue, 06 Apr 2010 22:07:36 +0200, Michal AKA Miki napisaÂł(a): /.../

Powiedz chociaz co to za laptop i po co ci taki manewr? Bo na piewszy
rzut oka to naprawde dzialanie bez sensu.

Bo dostanie nowego lapka i nowÂą gwarancjĂŞ. Taki kant.

Toteż on chce popsuć wszystko.

--
Smok Eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2010-04-06 23:54:24
Autor: Mateusz
extended waranty na laptopa
Ja bym celował w uszkodzenie płyty głównej. Bierzesz jakiś zasilacz z
niskim napięciem na wyjściu (żeby potem nie było widać fizycznego
spalenia), przykładasz sobie końcówki np do chipsetu i jedziesz z
koksem. Do tego uszkodzenie układu związanego z wyświetlaniem - może
inwerter ?

Tak na serio to od razu czuć tą zafajdaną polskość i wyssaną z mlekiem
matki skłonność do kombinowania na jakimkolwiek gruncie. Współczuję
Ci, może oddział zamknięty by się przydał ?

extended waranty na laptopa