extended waranty na laptopa

Data: 2010-04-06 07:28:12
Autor: Jacek Rogalewicz
extended waranty na laptopa

Użytkownik " konrula" <konrulla.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpdjfv$d9c$1inews.gazeta.pl...
Właśnie kończy mi się extended waranty na laptopa i zastanawiam się nad
sposobem w jaki go skutecznie popsuć tak żeby naprawa była niemożliwa a
jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

Za proby wyludzenia powinno sie isc siedziec.

NIE POMOZEMY CI W ZADEN SPOSOB, OSZUSCIE!!!

/jr

Data: 2010-04-07 09:05:36
Autor: Artur\(m\)
extended waranty na laptopa

Użytkownik "Jacek Rogalewicz" <jackobi.usenet@awp.waw.pl> napisał w
wiadomości news:hpegvj$qis$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

Za proby wyludzenia powinno sie isc siedziec.

NIE POMOZEMY CI W ZADEN SPOSOB, OSZUSCIE!!!

Ja bym mu pomógł,
i obserwował efekt. Pewnie by był "bardzo medialny".
....i odstraszający.
Żeby robić takie numery, trzeba być niezwykle przebiegłym specjalistą
w dziedzinie, a nie pytać - jak zrobić przekręt.
Przeważająca część takich przekrętów kończy się niezwykle nieprzyjemnie
....a później "jak to, mówili, że tego nie da się wykryć".

Artur(m)

Data: 2010-04-07 09:50:54
Autor: kamil
"Artur(m)" <musicm@interia.pl> wrote in message news:hphaok$1pr0$1sabat.tu.kielce.pl...

[...]

Albo wykupic ubezpieczenie, po czym sprzet zalac kawa, ewentualnie usiasc na nim.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-07 23:35:30
Autor: Michal AKA Miki
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:hphh23$6du$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jesli to w ogole mozliwe na koniec okresu ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie ja dostaje zazwyczaj z nowym laptopem lub mam do niego prawo w ciagu 6mcy od zakupu. Ale ja mam DELLa, moze sa jakies inne opcje..

Pozdrawiam
Michal

Data: 2010-04-08 13:52:47
Autor: kamil

"Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> wrote in message news:hpitr9$plf$1inews.gazeta.pl...

Jesli to w ogole mozliwe na koniec okresu ubezpieczenia. Takie ubezpieczenie ja dostaje zazwyczaj z nowym laptopem lub mam do niego prawo w ciagu 6mcy od zakupu. Ale ja mam DELLa, moze sa jakies inne opcje..

Wiec kupujesz przy zakupie laptopa po prostu. Mialem juz kilku uzyszkodnikow w pracy, ktorym obsluga lotniska rzucila torba z laptopem albo ktos go ukradl, przy kilkuletnim sprzecie czesto dostajesz nowy jesli naprawa jest nieoplacalna, wlasnie od Della.

Pozdrawiam
Kamil

extended waranty na laptopa