extended waranty na laptopa

Data: 2010-04-06 20:13:15
Autor: Irokez
extended waranty na laptopa
Użytkownik " konrula" <konrulla.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hpdjfv$d9c$1inews.gazeta.pl...
Właśnie kończy mi się extended waranty na laptopa i zastanawiam się nad
sposobem w jaki go skutecznie popsuć tak żeby naprawa była niemożliwa a
jednocześnie żeby nie wyglądało to na uszkodzenie spowodowane przepięciem
sieci zasilającej albo na celowe uszkodzenie. Macie jakieś pomysły?

Niecelowe? a takich pare
1. kot naszczał jak mnie nie było
2. kawa się wylała przypadkiem jak po pijaku machnełem łapa
3. panie.. ale ja w niego naprawde z wiatrówki nie celowałem tylko obok w kota co mi naszczał
4. ta głeboka rysa? nie, to nie moja wina.. kot sie przesunął jak lał a ja zamach siekierka brałem. Z wiatrówki nie mogłem bo śrut się skończył a z matrycy ciężko wydłubać
5. ten okrągły ślad? a nie wiem. ja tylko garem w kota celowałem bo siekiera za cienka i się migał raz z lewej, raz z prawej...
6. dziura? niee... niemozliwe... sąsiad powiedział że szczochy kocie kwasem azotowym zneutralizuje... no to wyczyściłem. No i jak? widać szczochy? no nie!
7. jak to skąd ta wypukłość? czyściłem klawiaturę kwasem i literki ze scrabble musiałem uzupełnić bo się zniknęły gdzieś. aa... za grube? a ja niechcący...nie chciałem...
8. klei się do rąk? niemozliwe.. ten klej miał skleić tylko literki scrabble
9. czemu czarny? a bo powiedzieli w sklepie że to klej termoutwardzalny.. to polałem benzyną i .. gdzie to ja mam zapałki?
10. ....

nie chce mi się juz... wybierz cos.

--
Irokez