extrawheel (przyczepka rowerowa)

Data: 2012-08-14 22:02:09
Autor: Titus Atomicus
extrawheel (przyczepka rowerowa)
Witam,
Zastanawiam sie nad zakupem extrawheela ('no bo wiecie, te 4 sakwy, 2 wory, torba pod kierownice to jednak za malo'; Wilk - spadaj).
Plusy i minusy znam.
Tylko coraz drozsze to cholerstwo. Na allegro, od producenta albo z Rowertoru - 640zl,
Dziwne jest to, ze mimo sledze to allegro od kilku miesiecy - nie pojawiaja sie w ogole egzemplarze uzywane.

Powiem wiecej - tego extrawheela w ogole nie mozna w W-wie zobaczyc. O przetestowaniu nie wspomne. Jedyny sklep, ktory to oferowal (ten przy forcie na Raclawickiej ) - juz nie oferuje,
Tak w sumie tylko sie zale.
A wy kupilibyscie tak calkiem w ciemno?
A moze ktos ma extrawheela do pozyczenia na kilka dni do testowania (odplatnie) albo do sprzedania?
--
TA

Data: 2012-08-15 09:55:32
Autor: Robert Ostrowski
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Witam,
Zastanawiam sie nad zakupem extrawheela ('no bo wiecie, te 4 sakwy, 2 wory, torba pod kierownice to jednak za malo'; Wilk - spadaj).
Plusy i minusy znam.

Jeśli za mało to zawsze możesz na przód założyć większe czyli zamiast
pojemności 30 l będziesz mieć 40 l i dodatkowo wór 90 l na bagażnik. Wówczas
będziesz mieć 40+40+90+5 czyli 175 l. Jeśli nadal będzie ci brakować miejsca
na NADbagaż to możesz użyć tańszego odpowiednika BOBa za bodajże 240 pln.

Data: 2012-08-15 10:23:55
Autor: rmikke
On Tuesday, August 14, 2012 10:02:09 PM UTC+2, (unknown) wrote:
[...]

Dla mnie cena jest zaporowa.

Data: 2012-08-15 11:41:41
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-08-14 22:02, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
A wy kupilibyscie tak calkiem w ciemno?
A moze ktos ma extrawheela do pozyczenia na kilka dni do testowania
(odplatnie) albo do sprzedania?

Napisz na forum Warszawskiej Masy Krytycznej, tam znajdzie się kilka osób z EW. Sam od jednej pożyczałem ostatnio na wyjazd.

Data: 2012-08-15 13:25:38
Autor: Titus Atomicus
extrawheel (przyczepka rowerowa)
In article <k0fqsq$s6f$1@inews.gazeta.pl>,
 "Michał \"Mhrok\" Kalida" <mhrok@mhroczny.eu> wrote:

> [...]

Napisz na forum Warszawskiej Masy Krytycznej, tam znajdzie się kilka osób z EW. Sam od jednej pożyczałem ostatnio na wyjazd.

E, ja tam nikogo nie znam.
A przyczepke potrzebowalbym w trybie pilnym dzis wieczorem. Do wtorku.
--
TA

Data: 2012-08-15 14:14:29
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-08-15 13:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

E, ja tam nikogo nie znam.
A przyczepke potrzebowalbym w trybie pilnym dzis wieczorem. Do wtorku.
Nie, to nie. Ja tylko proponowałem rozwiązanie.

Data: 2012-08-15 15:18:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
extrawheel (przyczepka rowerowa)
"Michał \"Mhrok\" Kalida", Wed, 15 Aug 2012 14:14:29 +0200, pl.rec.rowery:
> [...]

A przyczepke potrzebowalbym w trybie pilnym dzis wieczorem. Do wtorku.
Nie, to nie. Ja tylko proponowałem rozwiązanie.

Ty weź poprawkę na to, komu proponujesz to rozwiązanie... --
Pozdrowienia,

extrawheel (przyczepka rowerowa)