f1

Data: 2012-11-18 22:18:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
f1
Polsat jest niepełnosprawny ???
Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2012-11-18 21:39:14
Autor: PK
f1
On 2012-11-18, Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> wrote:
Polsat jest niepełnosprawny ???

Ale o co chodzi? Pregierz Ci nie działa czy co?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-18 22:52:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
f1
Hello Rafał,

Sunday, November 18, 2012, 10:18:12 PM, you wrote:

Polsat jest niepełnosprawny ???

Delikatnie ich nazywasz - wła¶nie leci podwójny blok reklamowy...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-18 22:55:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
f1

Sunday, November 18, 2012, 10:18:12 PM, you wrote:
Polsat jest niepełnosprawny ???
Delikatnie ich nazywasz - właśnie leci podwójny blok reklamowy...

Obejrzałem na RTLu ;) , ale cycki mi opadły na sam fakt powtórki, kiedy w RSSach które subskrybuję miałem już kilka powiadomień o wyniku rozgrywki :), a sam byłem już zaznajomiony z przebiegiem wyścigu :)

Traktowanie widzĂłw jak idiotĂłw :D

Data: 2012-11-19 09:36:36
Autor: K
f1
W dniu 18.11.2012 22:55, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

[...]

na zywo bylo na sport extra.

Data: 2012-11-19 13:30:49
Autor: Axel
f1
""RafaĹ‚ \"SP\" Gil""  wrote in message news:k8bjks$5m7$1node2.news.atman.pl...

Polsat jest niepełnosprawny ???

Pelnosprawny, jak najbardziej, tyle ze Polsat Sport Extra (HD polecam :-P
Wyraznie ktos stwierdzil, ze w czasie najwiekszej ogladalnosci wiecej ludzi obejrzy stare filmy, niz kwalifikacje i wyscig na zywo... ja ogladalem F1 :-)

--
Axel

Data: 2012-11-19 13:39:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
f1
Hello Axel,

[...]
:-)

W retransmisji były trzy podwójne bloki reklamowe - całkiem zepsuło to
i tak już zepsut± zabawę :(

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-19 15:23:04
Autor: Axel
f1
"RoMan Mandziejewicz"  wrote in message news:789578767.20121119133913pik-net.pl.invalid...

[...]

Nie wiem, ogladalem na zywo - wreszcie sie przydal pelny pakiet Cyfrowego Polsatu, a juz sie zastanawialem, czy nie zmienic, bo przeciez i tak daja wyscigi w HD w zwyklym Polsacie :-P

Przy okazji reklam: jak ogladam czasem kwalifikacje z nagrania, bo na zywo nie moglem, to przynajmniej moge przewinac reklamy miedzy sesjami ;-) Kiedys bylo fajnie, bo w Polsacie Sport Extra nie bylo reklam, tylko pokazywali caly czas widok z toru (i to bez Borowczyka gadajacego w tle, wiec mozna bylo odpoczac :-)
A tak BTW to wlasnie wpadlem na pomysl, ze mogliby na stronie F1 wrzucac zapisy Live Timing-u, zeby sie dalo odtworzyc w czasie rzeczywistym. Wtedy moglbym ogladac kwalifikacje i wyscig prawie jak na zywo - TV i laptop z danymi :-)

--
Axel

Data: 2012-11-19 21:15:47
Autor: zabezp
f1
[...]

Ale takie co¶ jest, tylko trzeba się zarejestrować. W tym sezonie nie sprawdzałem, ale w zeszłym to na pewno działało.

Data: 2012-11-19 22:28:09
Autor: szufla
f1
Ale takie co¶ jest, tylko trzeba się zarejestrować. W tym sezonie nie sprawdzałem, ale w zeszłym to na pewno działało.

LT dziala od paru ladnych lat i nie tylko na stronie F1.

sz.

Data: 2012-11-19 21:28:52
Autor: Tomek Kańka
f1
szufla <brak@emaila.pl> napisał(a)
Ale takie coś jest, tylko trzeba się zarejestrować. W tym sezonie nie sprawdzałem, ale w zeszłym to na pewno działało.

LT dziala od paru ladnych lat i nie tylko na stronie F1.

Ale chodziło Live Timing w trybie "NIE live".

--
Tomek

Data: 2012-11-19 22:39:06
Autor: szufla
f1
Ale chodziło Live Timing w trybie "NIE live".

komu ?:)

sz.

Data: 2012-11-20 17:31:52
Autor: Axel
f1

"szufla" <brak@emaila.pl> wrote in message news:k8e8qn$kit$1node1.news.atman.pl...
Ale chodziło Live Timing w trybie "NIE live".

komu ?:)

Mnie. Nie przeczytales, a odpowiadasz?

--
Axel

Data: 2012-11-20 22:21:47
Autor: szufla
f1
Mnie. Nie przeczytales, a odpowiadasz?

To sobie nagraj LT, albo popros kogos.

sz.

Data: 2012-11-20 17:36:44
Autor: Axel
f1

"zabezp" <zabezp@go2.pl> wrote in message news:k8e41h$dn3$1news.vectranet.pl...
[...]

Zapis live timingu do odtworzenia? Jakos nigdzie nie widzialem...

--
Axel

Data: 2012-11-20 17:53:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
f1
Hello Axel,

Tuesday, November 20, 2012, 5:36:44 PM, you wrote:

[...]

Na mułku się trafiaj±.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-11-20 13:56:22
Autor: Budzik
f1
Osobnik posiadaj±cy mail axel@op.nospam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

dokładnie
Jak co¶ jest z reklmamami to najlepiej zacz±ć og±dać poł godziny póĽniej.
Można przewin±ć eklamy i koniec ogladania jest mniej więcej zbieżny z końcem kwalifikacji.

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębło¶ć stosunków między ludĽmi powstaje wskutek tarć

Data: 2012-11-20 17:32:50
Autor: Axel
f1

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:20112012.174B0FB6budzik61.poznan.pl...
[...]

Nie mozna, bo wtedy live timing nie dziala :-P

--
Axel

Data: 2012-11-21 04:56:21
Autor: gacek
f1
On 2012-11-19 15:23, Axel wrote:
[...]

chyba jest w aplikacji na aj*

tej za 30$ za sezon.

gacek

Data: 2012-11-21 16:47:04
Autor: szufla
f1
chyba jest w aplikacji na aj*

tej za 30$ za sezon.

Nagrac mozesz sobie samemu  na pcta, bez placenia.

sz.

f1