Data: 2010-04-23 10:57:37 | |
Autor: bratPit[pr] | |
fabryczne wylaczanie Airbagu - jak ? | |
Witajcie,
pytanie czy ktoś się orientuje jak -w sensie elektrycznym- realizowane są wyłączniki airbagu pasażera? tzn. czy ów wyłącznik podaje/wyłącza jakiś sygnał sterujący do modułu poduszek, a ten dopiero "wewnątrz" dezaktywuje poduszkę, czy też zwyczajnie przełącza obwód poduszki na rezystor a moduł "widzi" rezystor jako poduszkę? a może jakaś inna opcja? dzięki za uświadomienie, brat |
|
Data: 2010-04-23 12:10:06 | |
Autor: bratPit[pr] | |
fabryczne wylaczanie Airbagu - jak ? | |
pytanie czy ktoś się orientuje jak -w sensie elektrycznym- realizowane są wyłączniki airbagu pasażera? po części sam sobie odpowiem, patrząc na zdjęcia takich wyłączników np na allegro widzę, że mają one dwa piny co sugeruje powyższe rozwiązanie, 'prowda, tys prowda czy g... prowda' ? brat |
|
Data: 2010-04-24 11:35:43 | |
Autor: P_ablo | |
fabryczne wylaczanie Airbagu - jak ? | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hqrne6$ehf$1inews.gazeta.pl...
Witajcie, gdyby byl rezystor, to nie byloby (jak w wielu samochodach) kontrolki "airbag off" - dla komputera rezystor = poduszka. IMO jest to zwykly wlacznik dajacy info modulowi airbagow, ze poduchy pasazera nie nalezy odpalac w razie WU. -- Picasso |