fabrycznie dziurawa detka

Data: 2011-06-25 16:42:59
Autor: Krzysztof Rudnik
fabrycznie dziurawa detka

Czy zdazylo wam sie kiedys, zeby nowa swieza detka byla dziurawa?
TA

Mi się trafiła dętka, której brakowało jakieś 0.5cm2 gumy. Krawędzie otworu były zaokrąglone, tak jakby to prostu dali za mało materiału do formy (tak mi się skojarzyło, nie wiem jaki jest proces produkcji dętek). I była to markowa dętka. Czyli wada była produkcyjna, nie powstała później np. w transporcie, pakowaniu itp. Ciekawe jak ta dętka przeszła jakiekolwiek testy?

Krzysiek

fabrycznie dziurawa detka