face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999

Data: 2009-05-21 19:38:35
Autor: namikk
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999
Witam,
tak siÄ™ rozglÄ…dam za  modelem zawartym w temacie i natrafiam na różne
różności podczas oględzin aut :-)
Zastanawia mnie  kwestia   face liftingu volvo,który ponoć rozpoczÄ…Å‚ siÄ™
wiosną '99 i trwał do wiosny 2000 r.,konkretnie chodzi o lampy przednie i
kierunkowskazy w tych modelach.Niektóre auta mają lampy i kierunki matowe
inne lampy matowe kierunki przezroczyste a jeszcze inne lampy i kierunki
przezroczyste(to jest ten właściwy face lifting 2000).
Orientuje się może ktoś czy jest/była jakaś zależność w montowaniu tak
różnych lamp matowych/przezroczystych w niepełnym komplecie?(doszukałem się
na forum,że fani tych modeli czasami odmładzają swoje auta takimi
zabiegami)inną prawdopodobną kwestią jest np.kolizja i wymiana którejś
lampy na nowsza nie zawsze w komplecie ;-)

Za wszelkie sugestie z góry dzięki,
Pozdrawiam

Data: 2009-05-21 19:44:33
Autor: mirek
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999
U¿ytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gv43r3$q8o$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,
tak siê rozgl±dam za  modelem zawartym w temacie i natrafiam na ró¿ne
ró¿no¶ci podczas oglêdzin aut :-)
Zastanawia mnie  kwestia   face liftingu volvo,który ponoæ rozpocz±³ siê
wiosn± '99 i trwa³ do wiosny 2000 r.,konkretnie chodzi o lampy przednie i
kierunkowskazy w tych modelach.Niektóre auta maj± lampy i kierunki matowe
inne lampy matowe kierunki przezroczyste a jeszcze inne lampy i kierunki
przezroczyste(to jest ten w³a¶ciwy face lifting 2000).
Orientuje siê mo¿e kto¶ czy jest/by³a jaka¶ zale¿no¶æ w montowaniu tak
ró¿nych lamp matowych/przezroczystych w niepe³nym komplecie?(doszuka³em siê
na forum,¿e fani tych modeli czasami odm³adzaj± swoje auta takimi
zabiegami)inn± prawdopodobn± kwesti± jest np.kolizja i wymiana której¶
lampy na nowsza nie zawsze w komplecie ;-)

G³ownie zalezy to od tego co by³o pod rêka po dzwonie

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

Data: 2009-05-21 19:56:10
Autor: Pan Piskorz
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999
wiosną '99 i trwał do wiosny 2000 r.,konkretnie chodzi o lampy przednie i

auta po faceliftingu
to najczęściej lekko przekontruowane poprzednie propozycje,
raczej nie ma możliwości by to rok trwało,
zwykle latem kończy się produkcję jednego MY,
a po przerwie zaczyna nowy,

kilka specyfikacji znacznie podniosłoby koszty wytwarzania,

jak przedpiśca napisał - jak bywa różnie, są to rozpieprzone auta

P.

Data: 2009-05-22 08:39:10
Autor: Paweł
Użytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv43r3$q8o$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zastanawia mnie  kwestia   face liftingu volvo,który ponoć rozpoczÄ…Å‚ siÄ™
wiosną '99 i trwał do wiosny 2000 r.,konkretnie chodzi o lampy przednie i
kierunkowskazy w tych modelach.

AFAIK update S/V 40 był w roku 2001
A jedną z najważniejszych poprawek była modyfikacja zawieszenia, które było wcześniej niezbyt dobre. Nowe lampy dodano przy okazji.

Jeśli widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej. --
Pawe³

Data: 2009-05-23 13:36:32
Autor: xs
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999
Pawe³ <billg@microsoft.com> napisa³(a):
Jesli widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej.

Nie wiem czy tak tez jest w przypadku Volvo, ale np. moj ojciec mial kiedys C-
klase z sierpnia `96 i miala ona nowe lampy, a lifting byl dopiero w `97.  W informacji o wyposazeniu zawartym w VIN`ie bylo jak byk MY97. Oczywiscie przy sprzedazy tez wielu mistrzow negocjacji telefonicznych uwazalo ze byl walony przodem i tylem i chcieli na wejscie 20% mniej :D

Data: 2009-05-23 15:25:31
Autor: Przemek V
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999

U¿ytkownik "Pawe³" <billg@microsoft.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:gv5hec$4ru$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

AFAIK update S/V 40 by³ w roku 2001
A jedn± z najwa¿niejszych poprawek by³a modyfikacja zawieszenia, które by³o wcze¶niej niezbyt dobre. Nowe lampy dodano przy okazji.

Je¶li widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej.

Ja mia³em nowe V40 pod koniec1999 roku i wtedy wesz³y tylko czyste lampy. Reszta auta by³a przed faceliftowa. ZTCP to czyste lampy by³y te¿ w T4 od samego pocz±tku produkcji. W 2001 by³ facelift ty³u zderzaków i chyba czego¶ we wnêtrzu.

Data: 2009-05-24 21:19:50
Autor: Arek M
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999

Jeśli widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej.

Jest taka szansa.... ale niekoniecznie.
Na forum volvo zdecydowana większość uzytkowników przedliftowych wersji zaklada nowsze lampy z powodów czysto estetycznych - są po prostu ladniejsze :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM/305Nm

face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999