face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999

Data: 2009-05-21 19:44:33
Autor: mirek
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999
Użytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv43r3$q8o$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam,
tak się rozglądam za  modelem zawartym w temacie i natrafiam na różne
różności podczas oględzin aut :-)
Zastanawia mnie  kwestia   face liftingu volvo,który ponoć rozpoczął się
wiosną '99 i trwał do wiosny 2000 r.,konkretnie chodzi o lampy przednie i
kierunkowskazy w tych modelach.Niektóre auta mają lampy i kierunki matowe
inne lampy matowe kierunki przezroczyste a jeszcze inne lampy i kierunki
przezroczyste(to jest ten właściwy face lifting 2000).
Orientuje się może ktoś czy jest/była jakaś zależność w montowaniu tak
różnych lamp matowych/przezroczystych w niepełnym komplecie?(doszukałem się
na forum,że fani tych modeli czasami odmładzają swoje auta takimi
zabiegami)inną prawdopodobną kwestią jest np.kolizja i wymiana którejś
lampy na nowsza nie zawsze w komplecie ;-)

Głownie zalezy to od tego co było pod ręka po dzwonie

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999