face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999

Data: 2009-05-22 08:39:10
Autor: Paweł
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999
Użytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv43r3$q8o$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zastanawia mnie  kwestia   face liftingu volvo,ktĂłry ponoć rozpoczÄ…Ĺ‚ siÄ™
wiosną '99 i trwał do wiosny 2000 r.,konkretnie chodzi o lampy przednie i
kierunkowskazy w tych modelach.

AFAIK update S/V 40 był w roku 2001
A jedną z najważniejszych poprawek była modyfikacja zawieszenia, które było wcześniej niezbyt dobre. Nowe lampy dodano przy okazji.

Jeśli widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej. --
Paweł

Data: 2009-05-23 13:36:32
Autor: xs
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999
Paweł <billg@microsoft.com> napisał(a):
Jesli widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej.

Nie wiem czy tak tez jest w przypadku Volvo, ale np. moj ojciec mial kiedys C-
klase z sierpnia `96 i miala ona nowe lampy, a lifting byl dopiero w `97.  W informacji o wyposazeniu zawartym w VIN`ie bylo jak byk MY97. Oczywiscie przy sprzedazy tez wielu mistrzow negocjacji telefonicznych uwazalo ze byl walony przodem i tylem i chcieli na wejscie 20% mniej :D

Data: 2009-05-23 15:25:31
Autor: Przemek V
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999

Użytkownik "Paweł" <billg@microsoft.com> napisał w wiadomo¶ci news:gv5hec$4ru$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "namikk" <namikk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gv43r3$q8o$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zastanawia mnie  kwestia   face liftingu volvo,który ponoć rozpocz±ł się
wiosn± '99 i trwał do wiosny 2000 r.,konkretnie chodzi o lampy przednie i
kierunkowskazy w tych modelach.

AFAIK update S/V 40 był w roku 2001
A jedn± z najważniejszych poprawek była modyfikacja zawieszenia, które było wcze¶niej niezbyt dobre. Nowe lampy dodano przy okazji.

Je¶li widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej.

Ja miałem nowe V40 pod koniec1999 roku i wtedy weszły tylko czyste lampy. Reszta auta była przed faceliftowa. ZTCP to czyste lampy były też w T4 od samego pocz±tku produkcji. W 2001 był facelift tyłu zderzaków i chyba czego¶ we wnętrzu.

Data: 2009-05-24 21:19:50
Autor: Arek M
face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999

Jeśli widzisz starszy rocznik z nowymi lampami to jest to zapewne efekt naprawy powypadkowej.

Jest taka szansa.... ale niekoniecznie.
Na forum volvo zdecydowana większość uzytkowników przedliftowych wersji zaklada nowsze lampy z powodów czysto estetycznych - są po prostu ladniejsze :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM/305Nm

face lifting volvo s/v 40 model 2000 rocznik 1999