facebook a sprawa polska

Data: 2012-04-17 22:44:22
Autor: K
facebook a sprawa polska
Poniewaz od jakiegos czasu w telewizorni zwlaszcaa tej pejsatej czesto i gesto slychac o facebooku a przeciez telewizornia za reklame bierze kasiore i w przypadku innych znanych portali nie ma tagiego halo.

Czy dobrze mysle czy poprostu koledzy z ITI zainwestowali na gieldzie w akcje tego portalu i nadmuchuja klientow ?

Inaczej tego sensownie nie moge sobie wytlumaczyc.

Data: 2012-04-18 11:14:46
Autor: zażółcony
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-17 22:44, K pisze:
[...]

Znaczy się, zgodnie z Twoją logiką, gościu, który napisał
ten artykuł:
http://odzeradomilionera.pl/sen-milionie-jest-blizej-niz-sie-wydaje-wzrost-resbudu/
ostro inwestował w Resbud. No bo jak inaczej sensownie to wytłumaczyć ?

Data: 2012-04-18 12:52:54
Autor: K
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-18 11:14, zażółcony pisze:
W dniu 2012-04-17 22:44, K pisze:
[...]

Nie znam systuacji resbudu ani czegos co sie nazywa resbud ale miliony ludzi na swiecie maja dzieki ITI darmowa reklame portalu ?

Data: 2012-04-18 13:48:40
Autor: zażółcony
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-17 22:44, K pisze:
[...]

Breivik też ma darmową reklamę swoich poglądów. Na całym świecie, miliony. Są może jakieś zakłady na giełdach obstawiające
jak długo będzie siedział w więzieniu ?

Data: 2012-04-18 15:13:30
Autor: K
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-17 22:44, K pisze:
[...]

Myslisz ze ktos z ITI kupil jego akcje albo zaklady ?

Ta nachalna niby darmowa reklama facebooka na TVN zaciekawila mnie od razu. No niby to nie reklama ale nachalne wciskanie go nawet do zupy i juz mamy odpowiedz. kolesie z ITI przez spolke corke kupili akcje facebooka i teraz nadmuchuja banke, bo ile moga byc warte dane osobowe.

Data: 2012-04-18 16:11:49
Autor: zażółcony
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-18 15:13, K pisze:

Myslisz ze ktos z ITI kupil jego akcje albo zaklady ?
Chodziło mi o to, że fortuny i mordercy zawsze są dobrym tematem.

JakiÅ› link ?

Data: 2012-04-18 16:50:32
Autor: Maciej Bojko
facebook a sprawa polska
On Wed, 18 Apr 2012 16:11:49 +0200, za¿ó³cony <redartciach@ciachop.pl>
wrote:
Myslisz ze ktos z ITI kupil jego akcje albo zaklady ?
Chodzi³o mi o to, ¿e fortuny i mordercy zawsze s± dobrym tematem.

[...]

Jaki¶ link ?

Niewierny Tomasz. Wszyscy widzimy, jak widzowie TVN stadnie rzucaj±
siê kupowaæ akcje Facebooka na WGPW, to oczywista oczywisto¶æ - i ty
¿±dasz jakich¶ linków?

--
Maciej Bójko

Data: 2012-04-18 17:55:18
Autor: Maciej Bojko
facebook a sprawa polska
On Wed, 18 Apr 2012 17:38:04 +0200, K <a@b.c> wrote:

[...]

Jednak to prawda ze wiekszosc polakow to glupie Barany nadaja sie tylko do strzyzenia a och kobiety do jebania.

Jestem g³êboko przekonany, ¿e Ty postêpujesz akurat na odwrót.

--
Maciej Bójko

Data: 2012-04-18 18:18:35
Autor: K
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-18 18:07, george pisze:

[...]

Ja chcialem grzecnie zagaic myslac ze grupa to w miare myslacy ludzie ale chyba zle trafilem.

Qrwa trojkaty se rysuja a gruba kasiore szefowie na boku tluka.

Data: 2012-04-19 14:06:04
Autor: za¿ó³cony
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-18 18:18, K pisze:

Ja chcialem grzecnie zagaic myslac ze grupa to w miare myslacy ludzie
ale chyba zle trafilem.

Qrwa trojkaty se rysuja a gruba kasiore szefowie na boku tluka.

Szefy, nie szefy, ja akurat bardziej bym zwraca³ uwagê na reklamy
deweloperów i ew. przez nich generowanie sztucznych trendów.
Np. s³yszy siê od czasu do czasu takie informacje, ¿e przez
najbli¿sze dwa-trzy  miesi±ce ceny mieszkañ jeszcze bêd± spadaæ,
ale potem to ju¿ bój siê Boga :)
Ale ¿eby us³yszeæ, ¿e ni¿ demograficzny idzie i to jest wiêkszy
nawet problem, ni¿ obecnie przykrêcony kurek z kredytami mieszkaniowymi
- to ju¿ trzeba siê trochê pogrzebaæ i wiedzieæ, gdzie ucho nadstawiæ.

Data: 2012-04-19 16:24:33
Autor: K
facebook a sprawa polska
W dniu 2012-04-19 14:06, za¿ó³cony pisze:
W dniu 2012-04-18 18:18, K pisze:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=-kBvIDkgrKY&feature=relmfu

ty tu piszesz o futrach a sasiad ci zone jebie

:):):)

facebook a sprawa polska