facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika

Data: 2012-06-02 21:17:31
Autor: Irokez
facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
Użytkownik "Augustyn" <augustyn67f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jqdo4d$s5d$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Od razu napiszę, że sprawa jest skomplikowana a ja nie jestem bezstronny.
Problem dotyczy mojej młodszej siostry. Ma 25 lat. W zeszłym roku okazało
się, że jest w ciąży. Urodziła dziecko. Była przekonana, że ojcem jest
pewien  mężczyzna, z którym się krótko (miesiąc) spotykała i za radą
adwokata wniosła  sprawę o ustalenie ojcostwa i o alimenty. Tamten
mężczyzna się zdenerwował,  bo na czas sprawy musiał wrócić na 2
miesiące z Portugalii, gdzie dotychczas  pracował. Sprawę wygrał - tzn.
badania DNA potwierdziły, że nie jest ojcem  dziecka mojej siostry. Jak
napisałem, facet się strasznie wkurzył, wynajął  prawnika i wniósł pozew
przeciwko mojej siostrze domagając się odszkodowania  (80 tysięcy) za
to, że bezpodstawnie go oskarżyła o bycie ojcem i zmusiła do  powrotu z
Portugalii na czas procesu, przez co stracił tam pracę. Jako dowód
wniósł nawet przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego pismo od
pracodawcy  portugalskiego (jest inżynierem-budowlańcem), w którym
wyraźnie napisane  jest, iż zostaje rozwiązany z nim kontrakt z powodu
jego konieczności powrotu  do Polski. Facet jest na tyle bezczelny, że
do Portugalii już wrócił i  zatrudnił się w innej firmie a w Polsce
wynajmuje tylko adwokata, który ma w  jego imieniu wydusić odszkodowanie
od mojej biednej siostry, która i tak ma  problemy w życiu. Sprawa
zaczyna się za 3 tygodnie. Czy mojej siostrze coś  grozi? Czy sąd może
przyznać jakieś odszkodowanie temu facetowi-chamowi (bo  chyba chamem
trzeba nazwać faceta, który skoro nie okazał się ojcem oczekuje
pieniędzy od kobiety)?

To na poważnie czy temat dla jaj?
Mam nadzieję że facet wygra.

--
Irokez

Data: 2012-06-03 09:03:55
Autor: Q
facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
To na poważnie czy temat dla jaj?
Mam nadzieję że facet wygra.

Jak nie ma HIV'a, to juz wygral.
:)

facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika