facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika

Data: 2012-06-02 22:10:38
Autor: Andrzej Lawa
facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
W dniu 02.06.2012 21:04, Augustyn pisze:

Od razu napiszę, że sprawa jest skomplikowana a ja nie jestem bezstronny.

Skomplikowana? Raczej trywialna.

Problem dotyczy mojej młodszej siostry. Ma 25 lat. W zeszłym roku okazało
się, że jest w ciąży. Urodziła dziecko. Była przekonana, że ojcem jest pewien
mężczyzna, z którym się krótko (miesiąc) spotykała i za radą adwokata wniosła

Nie słyszała o prezerwatywach?

sprawę o ustalenie ojcostwa i o alimenty. Tamten mężczyzna się zdenerwował,
bo na czas sprawy musiał wrócić na 2 miesiące z Portugalii, gdzie dotychczas
pracował. Sprawę wygrał - tzn. badania DNA potwierdziły, że nie jest ojcem
dziecka mojej siostry. Jak napisałem, facet się strasznie wkurzył, wynajął

Nie dziwię się.

prawnika i wniósł pozew przeciwko mojej siostrze domagając się odszkodowania
(80 tysięcy) za to, że bezpodstawnie go oskarżyła o bycie ojcem i zmusiła do
powrotu z Portugalii na czas procesu, przez co stracił tam pracę. Jako dowód

Skoro go zmusiła do osobistego stawienia się zamiast doprowadzić do zbadania zdalnego, to sorry winnetou - ty byś się nie wkurzył i nie domagał pokrycia strat, jakby jakaś puszczalska ściągnęła ciebie z drugiego końca świata i naraziła ciebie na straty bo jej się coś wydawało?

wniósł nawet przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego pismo od pracodawcy
portugalskiego (jest inżynierem-budowlańcem), w którym wyraźnie napisane
jest, iż zostaje rozwiązany z nim kontrakt z powodu jego konieczności powrotu
do Polski. Facet jest na tyle bezczelny, że do Portugalii już wrócił i
zatrudnił się w innej firmie a w Polsce wynajmuje tylko adwokata, który ma w

Bezczelny?? Korzysta z przysługujących mu praw. Bo co ma się szargać po sądach, jak lepiej zrobi to dobry adwokat?

jego imieniu wydusić odszkodowanie od mojej biednej siostry, która i tak ma
problemy w życiu. Sprawa zaczyna się za 3 tygodnie. Czy mojej siostrze coś
grozi?

Grozi konieczność pokrycia wywołanych strat materialnych.

Czy sąd może przyznać jakieś odszkodowanie temu facetowi-chamowi (bo

Wręcz powinien.

chyba chamem trzeba nazwać faceta, który skoro nie okazał się ojcem oczekuje
pieniędzy od kobiety)?

Cóż, zgodnie z tą logiką twoja siostra to dziwka, skoro oczekuje pieniędzy od faceta, który nie jest ojcem jej dziecka.

I druga sprawa. Ojcem dziecka jest zatem na 100% drugi facet, z którym
spotykała się równocześnie moja siostra. Problem jest taki, że on dawno temu

Drugi? A może trzeci? Czwarty? Albo piąty?

wyjechał do Kanady i nie ma z nim żadnego kontaktu. Nie ma w Polsce rodziny,
bo bratem, który twierdzi, że nie wie gdzie jest brat. Czy jest jakiś sposób,
aby sąd nakazał policji poszukiwania tego faceta lub zmusił jego brata, aby
wyjawił jego adres w Kanadzie (bo jesteśmy przekonani, że wie). Moja siostra
zasługuje na wysokie alimenty a tamtemu w Kanadzie na pewno dobrze się
powodzi, bo jest informatykiem. Jak wygląda w takich sytuacjach praktyka?

Przede wszystkim alimenty są dla dziecka, a nie dla puszczalskiej matki.

Tzn. w takich, że praktycznie wiadomo kto jest ojcem i wiadomo, że go nie ma
w kraju, ale nie wiadomo dokładnie gdzie jest, za to wiadomo, że jedyną
osobą, która to wie jest jego brat, który jednak nie chce mówić? Co można
zrobić? Wszystko to przecież dla dobra dziecka.

ROTFL

Końcówka każe mi podejrzewać, że ktoś sobie trolluje.

Data: 2012-06-04 05:00:05
Autor: gr
facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
On 2 Cze, 22:10, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
> [...]

> mężczyzna, z którym się krótko (miesiąc) spotykała i za radą adwokata wniosła

No wiesz ty co, ona świadomie uprwia miłość i nie bedzie używać
rękawiczek.

facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika