facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika

Data: 2012-06-04 12:48:51
Autor: Dorota
facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
Augustyn <augustyn67f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Od razu napiszę, że sprawa jest skomplikowana a ja nie jestem bezstronny. Augustyn Faliński

Rzeczywiście nie jesteś bezstronny jako brat, ale zdajesz sobie z tego sprawę - to już naprawdę dużo. Generalnie Twoja
siostra nie jest bez winy, pewnie to rozumiesz. Będzie musiała
się liczyć z koniecznością zapłaty odszkodowania temu pierwszemu mężczyźnie. Sprawa odszkodowania nie ma zaś nic wspólnego z ustaleniem ojcostwa i ściągnięciem alimentów od rzeczywistego ojca, to też musicie zrozumieć. To jakby 2
oddzielne sprawy.
Jeśli jesteście pewni, że ojcem jest ten człowiek, który jak
ostatni tchórz i kanalnia uciekł do Kanady, a jego brat zna
miejsce pobytu, to jedyne co wam pozostaje, to zatrudnienie
prywatnego detektywa, który nielegalnie (np. przez podsłuch
lub prowokację) zdobędzie dane adresowe ojca w Kanadzie.
Sąd nie jest w stanie bowem zmusić go do podania adresu brata,
wystarczy, że odpowiem "nie znam adresu" i nie ma szans udowodnienia, że jest inaczej. Także tylko dobry prywatny detektyw.
Dorota
PS Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.

Data: 2012-06-04 13:04:24
Autor: Massai
Dorota wrote:

Dorota
PS Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.

Na pewno nie bardziej żałośni niż kobiety, które mają problem z
określeniem kto de facto jest sprawcą wpadki, i na chybił trafił
pozywające facetów z którymi miały "przygody".

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-06-04 16:14:46
Autor: Zbynek Ltd.
Massai napisał(a) :
Dorota wrote:

[...]

Jednocześnie.

W ogóle sprawa wygląda na planowany biznes. Ale nie wyszło. Tylko
dziecko za to będzie płacić.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2012-06-04 14:43:28
Autor: Massai
Zbynek Ltd. wrote:

Massai napisał(a) :
> [...]

Jednocześnie.

W ogóle sprawa wygląda na planowany biznes. Ale nie wyszło. Tylko

Sprawa "w ogóle" wygląda na trolling, oceniając na zasadzie "nikt nie
może być taki głupi", ale jak się czasem posłucha różnych opowieści, to
ten banalny frazes przypisywany Einsteinowi, o "rzeczach
nieskończonych", wydaje się być prawdą.

Więc kto wie, może i to prawdziwa historia.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-06-05 02:55:20
Autor: PJ
facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
//Generalnie Twoja siostra nie jest bez winy, pewnie to rozumiesz.

o jakiej winie myslisz ? bo jesli podejrzenia nie byly bezpodstawne
(konsumpcja zostala udokumentowana) a Romeo nr1 np odmowil poddaniu
sie testowi DNA to mysle ze Sad moze tylko pogrozic paluchem ...

//Będzie musiała się liczyć z koniecznością zapłaty odszkodowania temu
pierwszemu mężczyźnie.

powtarzam: decyzja zostala podjeta po konsultacji z fachowcem wiec
miejmy nadzieje nie bezpodstawnie, wyjdzie w praniu

[...]

"Problem jest taki, że on dawno temu wyjechał do Kanady i nie ma z nim
żadnego kontaktu" ja rozumiem to tak ze koles przebywa na stale w
Kanadzie i wpadl na chwile do PL np odwiedzic brata, nie wiem skad
wniosek ze Romeo 2 "uciekł " byl przeciez poza podejrzeniami
skierowanymi na Romeo 1...

//Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.

true niemniej w tym konkretnym przypadku ani Romeo 1 (test DNA) ani
Romeo 2 (nigdzie nie uciekal) po prostu nie pasuja do tego
stwierdzenia

PS ja bym sprobowal wariantu budzetowego, masz imie, nazwisko, wiek,
moze nawet date urodzenia, imiona rodzicow wiec moze jakis student
informatyki wytropi goscia w internecie a jak nie da rady wtedy
Rutkowski :-)

P.

Data: 2012-06-05 15:52:38
Autor: Mark
Dnia Mon, 4 Jun 2012 12:48:51 +0000 (UTC), Dorota napisał(a):

Jeśli jesteście pewni, że ojcem jest ten człowiek, który jak
ostatni tchórz i kanalnia uciekł do Kanady

A dlaczego od razu tchorz i kanalia? A moze zwyczajnie nie mial zielonego
pojecia ze panienka zaciazyla, a jesli mial pojecie, to panienka *sama*
jasno i zdecydowanie wskazywala na kogos innego jako ojca. Niby wiec czemu
mialoby go tu cos trzymac? Gdzie tu widzisz tchorzostwo?

facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika