fachowiec od diesli

Data: 2009-04-13 18:33:19
Autor: theStachoo
fachowiec od diesli
Witam!

Możecie polecić jakiegoś fachowca od diesli na terenie GOP? Najlepiej w okolicy Bytomia Gliwic, ale odrobinę dalej też może być. Aby się znał na tym co robi.

Mam problem z Focusem TDDI, czasami zdarza mu się nierównomiernie pracować, szczególnie na wolnych obrotach. Podczas dodawania gazu, w okolicy 1500rpm telepie już dość znacznie. Tak jakby nie palił na jeden cylinder.

Z góry dzięki.

--
theStachoo

Data: 2009-04-13 22:51:09
[...]