fajka z górnym zaworem ?

Data: 2009-08-09 13:38:18
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
fajka z górnym zaworem ?

Użytkownik "Jacek Maria Jackowski" <j.m.jackowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:3781a20b-27f2-4887-879d-5f012e6c1032e34g2000vbm.googlegroups.com...
Witam,
Wreszcie kupuję ABC i byłem dziś w sklepie Crazy Shark. Próbowałem
ustalić jaką fajka będzie dobra ale tak naprawdę nadal brak mi wiedzy
do podjęcia decyzji.

Do nurkowania taka fajka nie ma specjlanie zastosowania. Jeśli zaś planujesz poważne snorkowanie to faktycznie może ci trochę ułatwić życie. Te fajki są najczęściej dłuższe niż większość przez to nie zalewają się tak łatwo no i przy przechylaniu głowy kiedy się lekko zanurza nie wlatuje do nich tyle wody. Do snorkelingu są wygodniejsze, przy nurkowaniu ich wielkość przeszkadza.

pzdr, Karol
http://divezone.pl

fajka z górnym zaworem ?