fajne gripy z obejmami.

Data: 2009-03-19 18:19:57
Autor: Wooyek
fajne gripy z obejmami.
jakie sa aktualnie dostepne faje gripy z obejmami?
Takie zeby miały dość dużo gumy i były w miare miękkie.
Końcowa obejma nie moze być jednocześnie korkiem bo mam rogi.
A jesli jest korkiem to tylko w systemie odi bo rogi (Ergogrip II)
mogą służyć za obejmę .

Polecam WTB 4-Front:
http://www.allegro.pl/item562080599.html
W odróżnieniu od systemu ODI, nie mają plastikowego stelaża na całym obwodzie - jest on zastąpiony cienkią, twardą gumą (zakłada się je równie) łatwo z wycięciem z jednej strony - pod dłonią masz tylko gumę gripa. Nie są aż tak miękkie, jak zwykłe nieprzykręcane gripy, ale jest ok. Poza tym mają fajny, ergonomiczny kształt z wybrzuszeniem pod dłonią i delikatnymi kołnierzami.

Poza tym polecam też model Intense od ODI - są z mięciutkiej gumy, której pod dłonią (napis "Intense") jest sporo, w dodatku w fajnym, wypukłym kształcie i świetnym trzymaniem w każdych warunkach. Jak dla mnie są idealne, ale niestety już droższe:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=2397

Podobny komfort mogą oferować też Race Face'y, ale nigdy ich nie macałem:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=5162

fajne gripy z obejmami.