fajny avatar (nie film)

Data: 2010-12-13 12:32:35
Autor: frank drebin
fajny avatar (nie film)
Czytając opinie na filmwebie o "Wszystko co kocham" zaciekawił mnie avatar jednego z komentatorów.
Po powiększeniu wyszło całkiem ciekawie ;)
http://www.filmweb.pl/user/Stanfour

Ciekawe, jak długo się utrzyma

Data: 2010-12-13 15:14:41
Autor: Quentin
fajny avatar (nie film)

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał:
Czytając opinie na filmwebie o "Wszystko co kocham" zaciekawił mnie avatar jednego z komentatorów.

Ten avatar ssie paukę... :)

Data: 2010-12-20 14:57:05
Autor: Titus Atomicus
fajny avatar (nie film)
In article <ie508i$vgn$1@news.ett.com.ua>,
 "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> wrote:

Czytając opinie na filmwebie o "Wszystko co kocham" zaciekawił mnie avatar jednego z komentatorów.
Po powiększeniu wyszło całkiem ciekawie ;)
http://www.filmweb.pl/user/Stanfour

E, co w tym ciekawego czy fajnego (znaczy w avatarze)?

TA

Data: 2010-12-20 15:55:27
Autor: koval
fajny avatar (nie film)
W dniu 2010-12-20 14:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

już nie taki fajny ;)

Data: 2010-12-21 01:36:32
Autor: frank drebin
fajny avatar (nie film)
Użytkownik wrote:
[...]

google zarchiwizowało miniaturkę
http://tiny.pl/hch3p

a szczegóły ładnie ujął Quentin

Data: 2010-12-22 14:01:05
Autor: Titus Atomicus
fajny avatar (nie film)
In article <ieosqh$2qgb$1@news.ett.com.ua>,

Użytkownik wrote:

> E, co w tym ciekawego czy fajnego (znaczy w avatarze)?

google zarchiwizowało miniaturkę
http://tiny.pl/hch3p

OK, juz to widzialem.
Naprawde nie widze powodu zeby sie tym, nomen omen, podniecac.

TA

Data: 2010-12-22 15:48:55
Autor: frank drebin
fajny avatar (nie film)

Użytkownik wrote:
[...]

To chyba tylko tobie takie coś może się skojarzyć z podnieceniem.

Wrzuciłem to jako ciekawostkę, zdziwiony faktem, że takie obsceniczne foto ponad pół roku utrzymało się w serwisie filmowym, który powoli aspiruje do jakiejś roli społecznościowej.
Może takie zdjęcia to dla ciebie norma ale mnie zaciekawiło.

Czy wyczerpałem temat?

Data: 2010-12-23 00:25:02
Autor: neuro
fajny avatar (nie film)
On Dec 22, 3:48 pm, "frank drebin" <blabla....@vip.pl> wrote:

 serwisie filmowym, który powoli aspiruje do
jakiejś roli społecznościowej.

   Znaczy że co - niby Filmweb? A dajże pan spokój - przecież to
niszowa stronka, gdzie mu tam do społeczności :>

p.

Data: 2010-12-23 22:31:49
Autor: frank drebin
fajny avatar (nie film)
neuro wrote:
[...]

Nie jest niszowa, filmweb jest najpopularniejszym serwisem filmowym w Polsce.
A te zapędy społecznościowe to IMHO wszelkie wszelkie blogi, znajomości, gustopodobni itp?
http://www.filmweb.pl/community

Data: 2010-12-23 16:39:25
Autor: Titus Atomicus
fajny avatar (nie film)
In article <iet34m$1c1c$1@news.ett.com.ua>,

Użytkownik wrote:

> [...]

Może takie zdjęcia to dla ciebie norma ale mnie zaciekawiło.

Uzylem slowa 'podniecac' w sensie nieseksualnym.
Wciaz sie niezdrowo podniecasz.

TA

Data: 2010-12-23 22:26:35
Autor: frank drebin

[...]