fajny film widziałem, o kondońskim gazie

Data: 2011-10-23 17:01:12
Autor: apr...
fajny film widziałem, o kondońskim gazie
trochę długi ale treściwy, nóż w kieszeni...
trochę dhttp://www.youtube.com/watch?v=LUv8Khqgea8&feature=player_embedded#!
http://tiny.pl/h11kb

Data: 2011-10-23 20:38:44
Autor: pluton
fajny film widziałem, o kondońskim gazie
trochę długi ale treściwy, nóż w kieszeni...

.... jaja w nogawce.

Nullification

Data: 2011-10-24 06:24:40
Autor: apr...
 apr... <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
trochę długi ale treściwy, nóż w kieszeni...
trochę dhttp://www.youtube.com/watch?v=LUv8Khqgea8&feature=player_embedded#!
http://tiny.pl/h11kb

fajne orzeszki można wyłuskać:
za miliony metrów sześciennych wody zużywanej do szczelinowania koncerny nie zapłacą złamanego grosza,
gminy od każdego 1000 metrów wydobytego gazu dostaną 50 groszy,
suma summarum przez 50 lat stracimy na tym gazie, tak stracimy, 2700 mld,
zgadnijcie kto POdpisał nowe prawo geologiczne i górnicze, kto POdpisał ustawę o dostępie do informacji ?
POgrążony w bulu. --

Data: 2011-10-24 10:14:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j830b8$q16$1inews.gazeta.pl...
[...]

Weź się ty, nieutulony w żalu zaopatrz w rozpuszczalnik i podpal. Może to ukoi twój ból?
A przed samospaleniem może przeczytasz treść wspomnianej ustawy?

Data: 2011-10-24 09:46:21
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

A przed samospaleniem może przeczytasz treść wspomnianej ustawy?

z łowczym bulem muszę się do ciebie wazelino zwrócić z prostym pytaniem,
czy ta pani na tym filmie kłamie, komentując tą ustawę i większość spraw związanych z koncesjami, wydobyciem, opłatami i podatkami ?

Data: 2011-10-24 12:00:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j83c5d$a1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Odpowiedz na pytania:
1. ile w Polsce kosztuje wydobycie 1 tysiąca metrów sześciennych gazu łupkowego?
2. kto w Polsce wydobywa gaz łupkowy i ile?
3. kto w Polsce otrzymał koncesję na wydobycie gazu łupkowego i ile zapłacił?

mam więcej pytań, ale wystarczy mi odpowiedź na te trzy.
Na tym filmie jest taki misz-masz (plotki i domniemania pomieszane z odrobiną prawdy), że nie wiadomo o co chodzi.

fajny film widziałem, o kondońskim gazie